FANDOM

Nieznane E.V.O. 007
Nieznane E.V.O. 007.png
Informacje
Lokalizacja Abysja
Ciało Humanoidalne
Zdolności
Umiejętności Zwiększona siła
Zwiększona wytrzymałość
Ostre kły
Ostre pazury
Zwinność
Szczegóły
Debiut Co kryje prawda

Nieznane E.V.O. 007 to ogromne E.V.O., które mieszkało w Abysji.

Wygląd

Nieznane E.V.O. 007 jest masywnym mutantem o szarej skórze z ciemniejszymi plamami i głowie odwróconej w pionie. Prawa ręka mutanta jest długa i uzbrojona w czarne, ostre pazury, a zamiast lewej ręki posiada kikut. Ma zniekształcone nogi, które zawsze są ugięte, a lewa stopa nie posiada palców. Na twarzy widnieją małe, czarne oczy, nos i ogromna paszcza.

Umiejętności

Nieznane E.V.O. 007 ze względu na swój rozmiar, posiada ogromną siłę, a dzięki twardej skórze, jego wytrzymałość została zwiększona. Ostrymi kolcami na prawej ręce, może atakować przeciwników zadając im silne ciosy. Mimo swojego ciężaru i rozmiaru, mutant wydaje się być dość szybki i zwinny.

Historia

Generator Rex

Nieznany E.V.O. 007 debiutuje w odcinku "Co kryje prawda", gdzie w Abysji zaatakował zbierającą próbki Rebeccę. Przed niebezpieczeństwem uratowali ją Rex i Szósty. Gdy agenci nie dawali sobie rady z potworem, do akcji wkroczyła Sfora, która szybko zneutralizowała wroga. Rex próbował go wyleczyć, ale mutant został pochłonięty przez chmarę niestabilnych nanitów.

Występy

Generator Rex

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki