FANDOM

Nieznane E.V.O. 008
Unknown E.V.O. 009.png
Informacje
Lokalizacja Słój robali
Abysja
Ciało Humanoidalne
Zdolności
Umiejętności Zwiększona wytrzymałość
Ostre pazury
Zwinność
Szczegóły
Debiut Zapomniani

Nieznane E.V.O. 008 to jeden z wielu E.V.O. pojawiających się w serialu jako postacie w tle.

Wygląd

Nieznane E.V.O. 008 jest małym, humanoidalnym E.V.O., które porusza się na czterech, krótkich odnóżach, skierowanych w stronę grzbietu. Posiada ciemnoszarą, chropowatą skórę, która przypomina wyglądem korę drzewa. Na małej głowie umieszczone są jedynie usta.

Umiejętności

Nieznane E.V.O. 008 posiada twardą skórę, która zwiększa nieco jego wytrzymałość. Dzięki lekkości, E.V.O. może poruszać się bardzo szybko i zwinnie na swoich odnóżach. Jego ostro zakończone kończyny mogą być również wykorzystywane do zadawania ostrych cięć i niebezpiecznych ataków.

Historia

Generator Rex

Nieznane E.V.O. 008 debiutuje w odcinku "Zapomniani", gdzie pojawił się w hordzie E.V.O. Beztwarzowca, która walczyła z Rexem, Agentem 6 i Bobo. Później, mutant widoczny był w podziemnej siedzibie Beztwarzowca, w której pełnił rolę strażnika agentów naprawiających myśliwiec Providence, ale został ogłuszony kiedy zjawił się Salazar i Szósty. Następnie E.V.O. brało udział w wielkiej bitwie na dachu hotelu.

W odcinku "Przymierze", mutant pojawił się w Słoju robali, z którego próbował uciec, ale został powstrzymany przez Rexa.

W odcinku "Sygnały z przeszłości", nieznane E.V.O. 008 widoczne było w Abysji, gdzie zaatakowało Rexa i Cezara.

Pojawił się również w odcinku "Szturm na Abysję" w zamku Van Kleissa. Próbował walczyć z Providence, ale ostatecznie kraina poległa, a Czarny Rycerz zniewolił wszystkich mieszkańców.

Występy

Generator Rex

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki