FANDOM

Night of the Living Movie to komiks wydany w Ameryce za pośrednictwem Cartoon Network Action Pack, wydawnictwa DC Comics.

Fabuła

Rex i Noah udają się na Plecolocie Salazara do kina. Nixon pospiesza przyjaciela, ale po chwili przeprasza go i tłumaczy, że bardzo napalił się na film. Salazar wspomina o biletach, ale Noah uspokaja go, mówiąc, że kupił je ostatniego dnia. Rex zauważa, że kolejka do kasy jest bardzo długa i proponuje, by razem poszli gdzieś indziej, ale Noah z oburzeniem odpowiada, że od dawna chciał zobaczyć "Kosmicznych zombie". W kolejce, Salazar zauważa dwie dziewczyny, które chłopcy szybko zagadują. Noah łatwo dogaduj się z wielbicielką filmu Xan, a Rex znalazł wspólny język z Anniką. Razem przeczekują w kolejce jakiś czas, podczas którego lepiej się poznają.

W końcu bohaterowie kupują bilety i zajmują swoje miejsca. Kiedy Annika i Xan kupowały popcorn i inne przysmaki, Rex dokucza Noah, zauważając, że chłopakowi podoba się jedna z dziewczyn. Jednak nim dokończyli rozmowę zjawiły się dziewczyny, które zajęły swoje miejsca. Podczas filmu, Salazar i Annika zbliżyli się do siebie, ale pocałunek przerywają krzyki przyjaciół spowodowane przybyciem na salę potwora E.V.O. Rex przekonany jest, że monstrum jest jednym z efektów specjalnych filmu, ale Noah uświadamia mu, że bestia jest prawdziwa. Salazar każe przyjacielowi wyprowadzić ludzi w bezpieczne miejsce, a on sam wygenerował Łupniołapy i zaatakował E.V.O.

Kiedy mutant powalił Salazara, chłopak wykorzystał swoje Odlobuty, żeby przewrócić go na ziemię i zadać ostateczny cios, którym pokonał kościstego potwora. Po pojedynku do Rexa podchodzi Noah. Salazar pyta przyjaciela, czy odprowadził Annikę i Xan w bezpieczne miejsce i czy nic im nie jest. Nixon informuje go, że w całym tym zamieszaniu rozdzielili się i od tamtego czasu ich nie widział. Rex jest rozczarowany tym, że Nixon nie zdobył nawet numerów od poznanych dziewczyn. Nastolatek ma nadzieję, że odzyskają przynajmniej pieniądze za bilety.

Postacie

Wrogowie

Cytaty

  • Noah - Uh... Hi... I'm... Uh...
  • Rex - Noah.
  • Noah - Yeah, Noah... And this is...
  • Rex - My incredibly awesome pal Rex.
(tłumaczenie)
  • Noah - Uh... Cześć... Jestem... Uh...
  • Rex - Noah.
  • Noah - Tak, Noah... A to jest...
  • Rex - Mój niewiarygodnie niesamowity kumpel Rex.

Błędy

  • Na drugiej stronie w pierwszym kadrze, szary element Plecolotu jest pomarańczowy.
  • W wielu scenach schemat barw Łupniołap jest błędny.
  • Łupniołapy nie posiadają szarych kabli łączących urządzenie z ręką Rexa.
  • Kiedy zjawia się kościste E.V.O., Rex zakłada swoje gogle, chociaż wcześniej nie miał ich na głowie.

Ciekawostki

  • W niektórych scenach kurtka Rexa posiada kieszenie.

Galeria

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki