FANDOM

Noah Nixon został wynajęty przez Białego Rycerza, aby zaprzyjaźnił się z Rexem i subtelnie wpłynął na jego decyzje tak, by stał się bardziej posłuszny. Chłopak ostatecznie wyjawił Salazarowi, że jest tajnym agentem Białego i zostali prawdziwymi przyjaciółmi.

Wygląd

Noah jest nastoletnim kaukaskim chłopakiem, o długich blond włosach i niebieskich oczach. Nosi zieloną kurtkę militarną, szare dżinsy, czarne buty z białymi podeszwami i brązowy t-shirt z białym poziomym paskiem na piersi. Czasami nosi również mundur agenta Providence. Kiedy dostaje pracę w studiu telewizyjnym, nosi bordową marynarkę i spodnie tego samego koloru.

Jako E.V.O., Noah przypomina posturą goryla, natomiast wyglądem pieska preriowego. Posiada długą sierść w kolorze ciemnego lub brudnego blondu. Kończyny górne są masywne podobnie jak klatka piersiowa, natomiast kończyny dolne są krótkie, ale bardzo umięśnione. Jako E.V.O., Noah nie posiada oczu, a na twarzy widnieją jedynie ogromne usta i mały nos. Ma krótki ogon, a na prawej piersi widnieje symbol rękawicy Van Kleissa.

Osobowość

201-Noah studying

Noah uczy się do testu z algebry

Będąc najlepszym przyjacielem i posiadając wiele podobnych zainteresowań, Noah nie różni się zbyt od Rexa. Poza byciem bardzo konkurencyjnym w stosunku do Salazara, Noah wydaje się być bardziej dojrzały i odpowiedzialny niż Rex. Mimo, że jego normalną pracą było pilnowanie poczynań tajnej broni Providence jako szpieg Białego Rycerza, wydaje się, że Noah robi to perfekcyjnie na własną rękę. Jest głosem rozsądku, mówiącym Rexowi co jest dobre, a co złe. Wykazuje się również lojalnością i odwagą, ponieważ jest gotów do walki, gdy nadarzy się taka okazja.

Noah lubi grać w turniejach tenisa stołowego w swojej szkole, przez co tworzy dość sprawny zespół z Rexem. Uwielbia również grać w koszykówkę. Twierdzi, że ma czwartą (poprzednio trzecią) najlepszą średnią ocen w klasie, co oznacza, że Noah jest bardzo inteligentny. Jest też bardzo sarkastyczny i sceptyczny, ponieważ często komentuje akcje Rexa lub innych ludzi.

Jest także troskliwy i opiekuńczy, co okazał w odcinku "Nawiedzony", gdy próbował uspokoić wystraszoną Claire.

W odcinku "Demolka" Noah stał się bezmyślnym E.V.O.. Jedyną zauważalną cechą było poczucie humoru. Jako E.V.O., Noah był żartobliwy i zabawny. Wykazał również, że jakaś mała część jego świadomości pamiętała Rexa, co pozwoliło uratować Salazara przed atakiem Van Kleissa, choć mogło być to spowodowane instynktem.

Umiejętności

Noah jest zwyczajnym człowiekiem, jednak nie oznacza to, że jest bezbronny. Noah był na zajęciach z karate oraz kick-boxingu, a także otrzymał podstawowe szkolenie Providence. Jest wystarczająco biegły w posługiwaniu się bronią Providence, aby odeprzeć atak ze strony hordy E.V.O. jedynie za pomocą blastera. Nixon jest również świetnym graczem w ping-ponga oraz potrafi prowadzić różne pojazdy.

Przez krótki czas, gdy Noah został przekształcony w E.V.O., posiadł nadludzką siłę i szybkość, ale stracił rozum i rozsądek. Stracił wszystkie zdolności E.V.O., gdy Rex złapał go i wyleczył.

Historia

Wczesne życie

Przed rozpoczęciem serii, Noah został zatrudniony przez Białego Rycerz jako tajny agent Providence. Został wynajęty, aby pilnować Rexa Salazara, którego zachowanie mogło wymknąć się spod kontroli. Noah wspomniał, że dokonał wyboru, ponieważ wierzył, że może odegrać ważną rolę w czasie wojny oraz dostał małą nagrodę pieniężną.

Generator Rex

Main.png Osobny artykuł: Biografia Noah Nixona

Występy

Generator Rex

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Komiksy

Relacje

Rex Salazar

209-Rex and Noah

Najwięksi przyjaciele - Rex i Noah

Początkowo Noah został wynajęty przez Białego Rycerza, by jako tajny agent uważnie obserwował Rexa, ale ostatecznie zaczął zaprzyjaźniać się z chłopakiem. Osobowość Noah jest przeciwieństwem Rexa. Nixon jest bardzo odpowiedzialny i wpierw myśli, a potem działa co jest kompletnym odbiciem lekkomyślnego zachowania Salazara. Niestety często ulega Rexowi, co pokazał, gdy zostawił naukę do testu z algebry, by dołączyć do Rexa i powstrzymać szalejące E.V.O. Daje Rexowi najlepsze rady i często sam prosi chłopaka o pomoc w swoich problemach, takich jak podwójna randka z Claire i Annie.

Biały Rycerz

White Knight Lockdown

Biały Rycerz zleca Noah kolejne zadanie.

Noah został wynajęty przez Białego, by subtelnie wpłynął zachowanie tajnej broni Providence, nastolatka Rexa. Relacje między nimi są napięte. Po ujawnieniu się Salazarowi, Noah nie kontaktuje się już z Białym, prawdopodobnie dlatego, że Biały Rycerz nie potrzebuje go już jako swojego agenta.

Claire Bowman

Noah jest zauroczony lub nawet zakochany w Claire. Swój romantyczny związek rozpoczęli w po balu w odcinku "Operacja: Skrzydłowy". Claire i jej przyjaciółka Annie, były z Noah i Rexem na kilku podwójnych randkach, w trakcie których Noah próbował zaimponować dziewczynie. Gdy zauważył, że Claire cierpi na klaustrofobię, wpierał ją dopóki się nie uspokoiła. Podczas całego tego zdarzenia, para bardzo się do siebie zbliżyła.

Annie

209-Noah Rex Claire Annie

Noah i jego przyjaciele

Noah utrzymuje dobry kontakt z Annie, ponieważ podkochuje się w jej najlepszej przyjaciółce, Claire. Wraz z Rexem i Noah, dziewczyny były na kilku podwójnych randkach. Annie była w pełni świadoma swojej nadprzyrodzonej niezdarności i pecha, przez co stwierdziła, że Rex jest jedynym chłopakiem potrafiącym wytrzymać jej pecha, który przerasta normalną osobę.

Ciekawostki

  • Noah posiada amerykańskie prawo jazdy, co oznacza, że ma 16 lat lub więcej.
  • Noah lubi głośną muzykę rockową.
  • Rex stwierdził, że Noah ma czwartą najwyższą średnią ocen w swojej klasie (kiedyś był trzeci).
  • Jego przebranie w odcinku "Martwa strefa" przypomina żeńską wersję Freda Jonesa z serialu "Scooby-Doo".

Zobacz też

v e d Lista bohaterów z Generatora Rexa
Główni bohaterowie
Drugoplanowi bohaterowie
Pozostali

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki