Obrońca Providence to gra online dostępna na polskiej stronie Cartoon Network.

Opis gry

Agenci Providence są w niebezpieczeństwie! Złośliwe gromady E.V.O. ich atakują i są wstanie ich zarazić. Jest tylko jeden nadzwyczajny człowiek, który może uratować niewinnych i pozbyć się zagrożenia - Rex Salazar!

Wciel się w superbohatera, doleć do agenta i przenieś go do samolotu Providence. Uważaj, złośliwi przeciwnicy będą atakować Cię na każdym kroku!

Sterowanie

  • , ,  - poruszanie się
  • SPACJA - atak

Postacie

Grywalne postacie

Niegrywalne postacie

Wrogowie

Poziomy

Rex Salazar przelatuje przez wiele lokalizacji, w których agenci Providence potrzebują pomocy. Gdy ich przejmie, podlatuje do samolotu Providence, gdzie są bezpieczni. Często jest za późno na ratunek i agent mutuje w E.V.O. Co poziom pojawia się nowy silniejszy przeciwnik, a liczba agentów potrzebujących pomocy się zmienia.

Gracz może mierzyć się z wrogiem przez kilkadziesiąt rund, tym samym otrzymując coraz to lepszy wynik.

Ciekawostki

  • Obrońca Providence był jedną z wielu gier na angielskiej stronie Cartoon Network, która posiadała odznaczenia, jednakże został one usunięte z nieznanych przyczyn.
  • Wrogowie w tej grze są piraniami E.V.O. ze zmienionym rozmiarem, kolorystyką i kształtem.
  • Obrońca Providence wraz z Nanomistrzem są jednymi grami online dostępnymi na polskiej stronie Cartoon Network.

Zobacz też

v e d Lista gier z Generatora Rexa
Gry wideo
Gry online

Abysus ArenaEnemy AllianceEVO ShowdownNanomistrzNanite RunnerObrońca Providence

Gry crossoverowe

Zobacz inne wiki!