FANDOM

Obroża Providence to urządzenie, którego Providence używa do powstrzymywania i kontrolowania E.V.O. Gdy złapany mutant spróbuje użyć swoich umiejętności, urządzenie porazi go prądem.

Gdy Providence przejął Czarny Rycerz, organizacja zaczęła częściej używać obroży, by potem wyprać mózgi schwytanym E.V.O. i wyprowadzić w pełni bezpieczne dla ludzi mutanty na ulicy miast.

Wygląd

Obroża wygląda jak zwykła, metalowa obroża w białym kolorze. Posiada czerwoną diodę, która świeci, gdy urządzenie jest aktywne.

Użycie

Obroże używane były głównie do tłumienia specjalnych umiejętności wrogich E.V.O. W bazie treningowej Providence, obroże zakładane są E.V.O., aby zapobiec używaniu ich mocy, by kadet nie był narażony na wielkie niebezpieczeństwo.

Cele Providence zmieniły się diametralnie, gdy dowództwo w organizacji przejął Czarny Rycerz. Obroże używane były, by całkowicie kontrolować ruchy schwytanych E.V.O. Czarna zademonstrowała również, że obroża może być zdalnie wyłączona, by przywrócić E.V.O. do jego poprzedniej, często wściekłej i zabójczej natury.

Zostało pokazane, że obroże zostały nieco zmodyfikowane, tak, by można nimi strzelać w ofiary za pomocą karabinu. Kilka agentów zastosowało tą modyfikację podczas szturmu na Abysję, tworząc tym samym armię E.V.O. żołnierzy.

Graniak był w stanie zmodyfikować obroże, tak by mógł kontrolować E.V.O. używając konsol i automatów z grami wideo. Później, Providence umieściło konsole w skrzyniach i wysłało je do centrali.

Historia

Obroże debiutują w odcinku "Szkolenie", gdzie używane były do tłumienia mocy E.V.O. znajdujących się w Klatce. Kiedy Rex miał być do niej wysłany, Kenwyn celowo wyłączyła urządzenia, tym samym pozwoliła mutantom uciec ze swoich cel. Później mutanty z powrotem został zamknięte, a obroże naprawione.

Mel BiB20

Obroża wyłącza się, uwalniając Mela

W odcinku "Prześwietlenie", obroże pojawiają się na szyjach E.V.O. czekających na wyleczenie przez Rexa.

W odcinku "Powrót w czerni", obroże widoczne były na E.V.O. w Zoo pupilków. Później Rex odkrył, że Providence korzysta z obroży i maszyny kontrolującej umysł, by kontrolować schwytane mutanty.

W odcinku "Podwójne widzenie", agenci Providence próbowali założyć urządzenie na szyję roślinnemu E.V.O., jednak Rex i Szósty chcieli je wyleczyć, a po krótkiej kłótni, mutant rozsiał mnóstwo zarodników po mieście.

W odcinku "Pojedynek", podczas walki Rexa i bagiennego E.V.O., mutant wyrzucił zepsutą obrożę do wody, uwalniając się spod wpływu urządzenia.

W odcinku "Czarny i biały", obroże widoczne były na szyjach E.V.O. psów, które zaatakowały Rexa w laboratorium Cezara.

W odcinku "Szturm na Abysję", podczas ataku na Abysję, agenci Providence korzystali z obroży, którymi strzelali z karabinów. W ten sposób szybko stworzyli armię E.V.O., który wykorzystali przeciwko broniącej krainy Sforze.

E.V.O.le obroża

E.V.O. z Hongkongu pod kontrolą Providence

W odcinku "Zdalnie sterowani", Providence zaczęło okupować Hongkong i wyłapywać znajdujące się tam E.V.O., by następnie założyć im obroże. Żołnierze dopadli stary gang Rexa, a gdy mieli założyć im na szyję urządzenia, Graniak zaatakował i przejął więźniów. Później przestępca zmodyfikował obroże, tak, by mogły kontrolować mutanty przy użyciu automatów do gier, w które grała młodzież. Gdy Rex pokonał Graniaka, Providence odesłało konsole do centrali.

W odcinku "Gra pozorów", grupa agentów chciała założyć obrożę uciekającej Kirke, ale przeszkodził im w tym Rex. Po powrocie do Zakładu, Salazar zdemontował urządzenie na szyi dziewczyny, które po chwili wybuchło.

W odcinku "Starzy wrogowie", obroże pojawiły się na wielu E.V.O. przebywających w mieście. Kiedy wszystkie urządzenia zostały wyłączone, a mutanty uwolniły się spod kontroli i zaczęły siać spustoszenie, Rex, Bobo i Szósty musieli je powstrzymać.

Występy

Generator Rex

Ciekawostki

  • Kiedy Rex dezaktywuje obrożę, ta po krótkim czasie wybucha.
  • Podczas leczenia schwytanych E.V.O. przez Rexa, Providence również zakładało mutantom obroże.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki