FANDOM

Ochroniarz Sfory jest E.V.O., które pracuje dla Sfory. Może oddzielić swoje złączone ciała, aby stać się dwoma oddzielnymi mutantami.

Wygląd

Ochroniarz Sfory jest humanoidalnym E.V.O. z dwoma złączonymi ze sobą ciałami. Posiada szarą skórę. Jedno z ciał posiada jedynie prawą rękę oraz ma jedno, czerwone oko, natomiast drugie ciało, posiada masywną lewą rękę, na której znajdują się długie, czarne pazury. Drugie ciało nie posiada widocznej głowy, a para czerwonych oczu umieszczona jest na klatce piersiowej.

Umiejętności

Ochroniarz Sfory jest bardzo silny i wytrzymały. Jedno z ciał posiada masywna rękę, podobną do buławy, na której znajdują się długie pazury, którymi można atakować przeciwnika. Uderzając buławą w wroga, E.V.O. może zadać poważne obrażenia. Główną umiejętnością mutanta jest rozdzielenie swojego ciała na dwa osobniki. Dzięki tej możliwości, E.V.O. może poruszać się szybciej niźli miałoby się poruszać ze złączonymi korpusami.

Historia

Generator Rex

LoP160.png

Ochroniarz strzeże wejścia na imprezę Van Kleissa

Ochroniarz Sfory debiutuje w odcinku "Przywódca Sfory", gdzie wraz z Van Kleissem i Sforą przybył do Nowego Jorku. Później pracował jako ochroniarz na przyjęciu wyrządzonym na cześć dołączenia Abysji do ONZ.

Pojawił się również w odcinku "Rewanż", w którym wraz z innymi E.V.O. zaatakował Bastion, a później centralę Providence.

Towarzyszył Sforze w wyprawie do słoja robali w odcinku "Przymierze".

W odcinku "Sygnały z przeszłości", wraz z grupą E.V.O. zaatakował Rexa i Cezara w Abysji.

W odcinku "Lwy i owieczki", Ochroniarz pojawił się jako strażnik wejścia do zamku Van Kleissa.

Występy

Generator Rex

Sezon 1

Sezon 2

Zobacz też

v e d Lista wrogów z Generatora Rexa
Główni wrogowie
Drugoplanowi wrogowie
Pozostali

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki