FANDOM

Odlobuty to jedna z maszyn tworzonych przez nanity Rexa Salazara.

Wygląd

Odlobuty są wielkimi, pomarańczowymi butami, które Rex tworzy ze swoich nóg. Jak wszystkie maszyny Salazara, Odlobuty są połączone z dolnymi kończynami siwymi łączeniami. Kolana mają kształt wielkich kul, na dole których wyrastają szaro-czarne rury scalające górną część maszyny z masywnymi, pomarańczowymi stopami. Na tylnej części butów znajdują się małe, szare otwory. Podeszwy Odlobutów są szare i grube. Z kostek wyrastają czarne, kwadratowe łuki połączone ze stopą szarą śrubą.

Użycie

Dzięki Odlobutom, Rex może skakać na setki metrów wzwyż, a także wszerz. Maszyna pozwala mu również szybko przemieszczać się po dowolnym terenie. Na życzenie Salazara, z podeszw Odlobutów mogą wyrosnąć małe, ostre kolce, które mogą ułatwiać poruszanie się po gęstym i ciężkim podłożu lub po prostu mogą służyć do zadawania ciężkich ran. Najczęstszym manewrem, którego używa nastolatek, jest uderzenie stopą w ziemię, co powoduje podrzucenie przeciwnika w górę. Następnie Rex skacze na wysokość oponenta i wykopuje go na daleką odległość. Czasami Rex podczas kopnięcia włącza "dopalacze" znajdujące się na tylnej części Odlobutów, które wzmacniają siłę ataku.

Ciekawostki

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki