FANDOM

Odwrócona forma E.V.O. – bio-mechaniczna forma, w którą przekształcił się Rex Salazar pod wpływem kontaktu ze składnikiem 326.

Wygląd

Odwrócona forma E.V.O. Rexa jest mniejszą wersją pełnej formy chłopaka. Ciało Salazara uzbrojone zostało w W.M.O., Łupniołapę oraz Odlobuty. Na jego klatce piersiowej znajduje się płyta przypominająca pięść Łupniołapy, a z pleców wyrasta nanitowa narośl. Klatkę piersiową pokrywają szare łączenia, które poruszają się i przypominają cienkie macki. W tej formie oczy Rexa jarzą się zielonym światłem.

Użycie

Dzięki odwróconej formie, Rex posiada zwiększoną wytrzymałość i siłę. Wyposażona jest w niebezpieczne bronie generowane przez Salazara, takie jak Łupniołapa oraz W.M.O., którymi może atakować przeciwników. Odlobuty pokrywające nogi również mogą służyć do zadawania kopnięć oraz do szybkiego przemieszczania się.

Ciekawostki

  • Agentowi 6 oraz Bobo udało się pokonać szalonego Rexa poprzez rzucanie w niego obelgami i wyzwiskami, co spowodowało, że jego twory zaczęły rozpadać się, jako że są ściśle połączone z jego stanami emocjonalnymi.

Zobacz też