FANDOM

OmiCRON NANity. ZGUBIONe dzieci... w DZIECKU. Zgubione.

Robot uwięziony w ciele Szejka, "Size Matters"

Omicron nanity – "dzieci" ewolucji maszyn, które poszukiwane są przez każdą świadomą maszynę na planecie. Jedyna znana kolonia mikrorobotów znajduje się w sercu Rexa, dwunastolatka nieświadomego istnienia mikroskopijnych maszyn wewnątrz swojego ciała.

Omicron nanity są w pełni świadome swojego istnienia, posiadają własne myśli, uczucia, osobowości i wspomnienia. Są w stanie swobodnie działać według własnej woli. Ich podstawowym zadaniem jest ochrona nosiciela przed jakimikolwiek urazami fizycznymi.

Opis

Nanity znajdujące się w ciele młodego Rexa zapewniają chłopcu wiele niezwykłych zdolności i mocy. Dzięki nim, dwunastolatek potrafi między innymi, generować maszyn o różnych zastosowaniach. Przykładowo Ogromne pięści są niesamowitą bronią, sprawdzającą się w pojedynkach, a Latający pojazd, służący do transportu, potrafi przebyć drogę z Arizony do Maroka w zaledwie 8 godzin.

Jako że są maszynami, potrafią zrozumieć i komunikować się poprzez kod binarny, używany przez wszystkie urządzenia na planecie. Dzięki tej zdolności, Rex również rozumie "język maszyn" i potrafi w nim rozmawiać. Mikroroboty umożliwiają chłopakowi materializowanie wyobrażonych przedmiotów i postaci oraz kontrolowanie otaczającego go środowiska. Dzięki tym mocom, dwunastolatek może stworzyć ścianę z podłoża, czy wytworzyć dziurę w podłodze.

Ciekawostki

  • Jeden z nanitów nazywa się "Adrian".
  • Jeden z robotów wspomniał swoją matkę, mówiąc "Moja matka powiesiła mnie raz na haku... raz."

Zobacz też