FANDOM

Pełna forma E.V.O. – ogromna, bio-mechaniczna forma, wytworzona przez nanity Rexa Salazara.

Wygląd

Pełna forma E.V.O. Rexa jest ogromną maszyną, przypominającą wielkiego robota. Składa się z maszyn generowanych przez ciało Rexa. Na głowie posiada kask od Rexotocyklu, na ramionach Grzmotodziała, a na klatce piersiowej znajduje się płyta przypominająca pięść Łupniołapy. Prawa kończyna maszyny uzbrojona jest w W.M.O., natomiast lewa posiada Łupniołapę. Na barkach przymocowane są ochraniacze podobne do turbin Plecolotu, a kończyny dolne robota wygenerowały Odlobuty.

Użycie

Niewiele wiadomo o umiejętnościach pełnej formy Rexa, ale widać, że dzięki niej Salazar posiada zwiększoną wytrzymałość i siłę. Ze względu na rozmiar hybrydy, jest destruktywna, a używając kilku maszyn na raz może powodować poważne szkody.

Ciekawostki

  • Pełna forma E.V.O. pojawia się epizodycznie w odcinku "Szósty minus sześć", gdzie zostaje wyświetlona na monitorze Cezara w jego laboratorium.
  • W odcinku "Szturm na Abysję", Rex znajduje narysowany przez niego rysunek przedstawiający jego pełną formę. Prawdopodobnie rysunek ten był inspiracją, dzięki której jego maszyny przypominają te z rysunku.

Zobacz też