FANDOM

Pełzacz
Alliance (457)
Informacje
Lokalizacja Słój robali
Abysja
Ciało Animalistyczne
Zdolności
Umiejętności Zwiększona wytrzymałość
Zwiększona siła
Zwiększona zwinność
Ostry róg
Szczegóły
Debiut Zapomniani

Pełzacz jest niebezpiecznym E.V.O., które łączy w sobie cechy nosorożca i pancernika, a także jaszczurki. Występuje w Słoju robali i Abysji.

Wygląd

Pełzacz jest smukłym E.V.O., które posiada bordową skórę i czaszkę na głowie. Jego wygląd łączy w sobie cechy zarówno nosorożca, pancernika, jak i jaszczurki. Skóra jest ciemniejsza od głowy do tułowia, a dalej robi się jaśniejsza. Na kościstej głowie, przypominającej czaszkę nosorożca, znajduje się wielki róg i ostre zęby. Posiada dwie pary smukłych kończyn, które mają po trzy palce oraz długi ogon.

Umiejętności

Pełzacz posiada zwiększoną wytrzymałość i siłę. Jego smukłe i elastyczne ciało, umożliwia mu na zwinne i szybkie poruszanie się po różnych powierzchniach. Róg na jego głowie, mógł służyć do zadawania potężnych ciosów.

Historia

Generator Rex

The Forgotten (299)

Pełzacz atakuje Rexa w Słoju robali

Pełzacz debiutuje w odcinku "Zapomniani", gdzie pojawił się w Słoju robali i wiele razy atakował znajdujących się tam Rexa, Bobo, Szóstego i agentów Providence. Później brał udział w bitwie na dachu hotelu Kijów.

Ponownie pojawił się w odcinku "Przymierze", w Słoju, z którego próbował uciec, gdy kopuła zaczęła znikać. Ucieczkę z miasta udaremnił Rex, który naprawił kopułę i ponownie zamknął mutanty.

Mixed Signals (528)

Pełzacz wraz z innymi E.V.O. atakuje Labokapsułę

W odcinku "Sygnały z przeszłości", Pełzacz pojawił się w Abysji, gdzie napadł na Rexa i Cezara, którzy przybyli do krainy.

W odcinku "Placówka", Pełzacze były jednymi z wielu E.V.O. trzymanymi w Psiarni. Gdy Green Fist przybyło do placówki, by wypuścić wszystkie mutanty, Pełzacze zdołały uciec razem z innymi potworami.

Lions and Lambs (37)

Pełzacz szarżuje na Rexa

W odcinku "Lwy i owieczki", Wyrwa stworzyła portal, z którego wybiegł wściekły Pełzacz i zaatakował Rexa. Chłopak szybko pokonał mutanta, nie zadając sobie większego trudu.

Pełzacz pojawił się w odcinku "Przymierze bohaterów: część 2", na ekranie komputera, na którym Rebecca zaobserwowała, że Alfa przybył do Zakładu i zaczął wysysać nanity z E.V.O.

W odcinku "Szturm na Abysję", Pełzacz pojawił się w zamku Van Kleissa podczas bitwy Rexa i Biowilka.

Występy

Generator Rex

Ciekawostki

  • W serii występuje częsty błąd w kolorystyce Pełzacza. Mianowicie, niektóre osobniki mają szary kolor skóry i nie posiadają czaszki na głowie, lub czaszka jest szara, przez co mylone są z Rhinorem.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki