FANDOM

Piąta to piąty najbardziej niebezpieczny człowiek na planecie i jedyna kobieta w Szóstce.

Wygląd

Piąta ma wyjątkowe wyczucie stylu. Jest najniższa i najmniejsza z całej Szóstki. Ma trójkątną twarz i szczupłą, ale wysportowaną sylwetkę. Posiada krótkie do ramion, różowe włosy, szaro-niebieskie oczy i ciemnoróżowe usta. Nosi strój typowy dla angielskiego muzyka rockowego, który składa się z czarno-różowego t-shirtu bez rękawów i różowych spodni z długimi czarnymi butami. Nosi również czarne opaski na nadgarstkach, obroże oraz dwa czarne pasy i paski oplatające uda. U swojego boku zawsze ma gitarę, która służy jej nie tylko do grania, ale również do ataków.

Osobowość

Piąta ma bardzo niski temperament, co okazuje, gdy otwarcie wyraża swoją irytację na temat wypowiedzi Treya, które zazwyczaj nie są związane z sytuacją lub są po prostu niemądre, czy bezsensowne. Ze względu na jej rangę, jest zimna i bardziej okrutna niż Szósty, jednak wykazała się niewielkim szacunkiem i byciem milszym dla członków, którzy w rankingu są nad nią. Często pomaga swoim towarzyszom, a nawet potrafią zgrać się, by wykonać skomplikowaną sekwencję ataków, która powala przeciwnika.

W przeciwieństwie do Dosa i IV nie znieważała Rexa, który leczył Pierwszego, a nawet zagroziła Treyowi, który chciał przeszkodzić chłopakowi. Te nieco delikatniejsze cechy nie przeszkadzają jej pracować na profesjonalnym poziomie. Jeśli któryś z członków Szóstki ingeruje w jej misję, kobieta będzie go atakować bez litości, póki nie odpuści. Piąta wydaje się być osobą, która nie trzyma urazy, co okazała, gdy nadal była skora i chętna do pomocy Szóstemu, mimo nieudanego związku. Jednak atakowała Rexa i Szóstego, którzy próbowali przeszkodzić jej zakończyć mękę Pierwszego. Podobnie jak w przypadku innych członków Szóstki, jest bardzo skryta i tajemnicza, jeżeli chodzi o jej życie i pracę.

Umiejętności

218-Five attacks Rex

Piąta przygotowuje się do ataku jej gitarą

Jej główną bronią jest różowa gitara, której używa jak tępego narzędzia. Za pomocą instrumentu, Piąta jest w stanie wysłać potężne fale sejsmiczne, poprzez uderzenie gitarą w ziemię. Kobieta dzierży swój instrument z nienaganną zręcznością, co w połączeniu z jej szybkością i umiejętnościami walki, sprawia, że jest bardzo niebezpiecznym i trudnym przeciwnikiem z nadzwyczajną bronią. Wydaje się, że gitara jest również bardzo wytrzymała. Piąta jest w stanie uderzać swoich przeciwników, nie powodując żadnych uszkodzeń na gitarze, odbijać pociski, odpierać ataki mieczem, a nawet absorbować wstrząsy z ataków Treya. Instrument może być roztrzaskany, jeśli uderzy się w odpowiednim miejscu, co udowodnił Szósty, gdy przeciął gitarę na pół swoim mieczem.

Podobnie jak reszta Szóstki, szybkość, siła i zwinność Piątej są ponad normy zwykłego człowieka. Potrafi zwalczyć najbardziej doświadczonych przeciwników, nawet bez użycia jej broni. Kobieta jest również wyszkolonym akrobatą, co udowodniła, gdy wykonywała akrobacje, unikając przy tym ataków.

Historia

Generator Rex

Podziel przez sześć

Piąta wraz z resztą członków Szóstki, porwała Rexa, o którym poinformował ją Szósty. Mężczyzna powiedział, że chłopak ma zdolność do leczenia E.V.O. Razem z jej drużyną, postanowili użyć Salazara, by uzdrowił ich mentora, który zamienił się w mutanta. Później okazało się, ze Pierwszy był nieuleczalny, więc Szóstka stwierdziła, że najlepszą opcją będzie skrócenie jego męki. Podczas walki z Rexem i Agentem 6, została szybko pokonana. Gdy Salazar rozpoczął proces leczenia E.V.O., kobieta obserwowała zajście i powstrzymywała resztę od ataku na chłopaka. Ostatecznie, Pierwszy zostaje wchłonięty przez glebę na swojej wyspie, ale przed śmiercią, poprzez ciało Rexa, poinformował swoich adeptów o dumie jaka go rozpierała, widząc jak dojrzałymi i świetnie wyszkolonymi ludźmi się stali.

Siostra Holiday

Piąta pojawia się ponownie, by dać Szóstemu, Rexowi i Holiday informacje o lokalizacji E.V.O. aukcji Brandena Mojżesza. Gdy drużyna opuszczała miejsce spotkania, Piąta skomplementowała urodę Rebecci i stwierdziła, by "tym razem Szósty tego nie zepsuł".

Szósty minus sześć

Piąta, razem z Treyem, pojawiła się na wspólnej misji, w której uczestniczył również Szósty. Gdy zauważyli Rexa, wraz z Treyem, przypomnieli Szóstemu, że trzeba wyeliminować świadków. Początkowo współpracowali w celu wyeliminowaniu Salazara, ale chłopak wykorzystał ich rangi, by zaczęli walczyć między sobą. Kobieta wraz z jej towarzyszem z Szóstki, wycofali się, gdy zostali pokonani przez Agenta 6.

Występy

Generator Rex

Relacje

Agent 6

Oh, chcesz mi wcisnąć ten stary kit jak za dawnych lat? Sorry kotuś, ta piosenka brzmi fałszywie.

—Piąta do Szóstego, "Szósty minus sześć"

Piąta była szkolona przez Pierwszego, razem z Szóstym, Dosem, Treyem i IV. Później współpracowała z Szóstym i Szóstką, by uratować zamienionego w E.V.O. Pierwszego. Gdy okazało się, że mentor jest nieuleczalny, postanowili zabić Pierwszego, by skrócić jego cierpienie. Pomimo wydarzeń, które miały miejsce na wyspie Pierwszego, Piąta pomogła drużynie Agenta 6 dowiedzieć się, gdzie Mojżesz przeprowadza aukcję E.V.O. Do zrozumienia jest, że ona i Szósty byli kiedyś w związku.

Pierwszy

Pierwszy był mentorem i trenerem Piątej i reszty członków Szóstki. Wyszkolił ją na najniebezpieczniejszą kobietę na Ziemi. Kobieta bardzo szanowała trenera, ale, gdy szansa wyleczenia go przepadła, stwierdziła, że żeby ulżyć mu cierpienia, należy go zabić.

Dos

Dos posiada urazę do Piątej, o to, że dziewczyna nie pomogła mu na misji w Buenos Aires.

Trey

Dociera do ciebie, że zachowujesz się jak kompletna oferma?

—Piąta do Treya, "Podziel przez sześć"

Piąta bardzo często denerwują uwagi Treya. Jest sfrustrowana, gdy słyszy jego komentarze. Mimo to, wydaje się, że całkiem nieźle się dogadują.

Ciekawostki

  • Piąta jest najniebezpieczniejszą kobietą na świecie, ze względu na bycie jedyną dziewczyną w Szóstce.
  • Wraz z Szóstką poległa tylko raz, na misji w Malezji.
  • Często mówi w trzeciej osobie.
  • Mówi w specyficznym stylu "cwaniaka" i używa angielskiego slangu.
  • Piąta jest świetnym muzykiem.
  • Jej gitara jest w kształcie pięciokąta.

Zobacz też

v e d Lista bohaterów z Generatora Rexa
Główni bohaterowie
Drugoplanowi bohaterowie
Pozostali

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki