FANDOM

Pirania E.V.O.
Piranha E.V.O. BiB
Informacje
Lokalizacja Amazonia
Zoo pupilków
Abysja
Ciało Animalistyczne
Prawdziwa forma Pirania
Zdolności
Umiejętności Lot
Ostre kły
Zwinność
Szczegóły
Debiut W matni

Pirania E.V.O. jest E.V.O., które występuje w Amazonii i Zoo pupilków. Większe okazy wykorzystywane są w Abysji jako środek transportu Van Kleissa i Sfory.

Wygląd

Pirania E.V.O. pod wpływem mutacji nie zmieniła się bardzo, za to stała się bardziej agresywna. Posiada trzy pary odnóży krocznych i owadzie skrzydła. Łuski są ciemne lub pomarańczowo-szare, a płetwy postrzępione.

Umiejętności

Pianie E.V.O. są niezwykle szybkie i zwinne, zarówno pod wodą jak i na powierzchni. Są zdolne do lotu dzięki parze skrzydeł. Po wpływem mutacji zanikły skrzela, co umożliwia im życie na lądzie. Ich zęby są bardzo ostre, dzięki czemu mogą nimi atakować przeciwników.

Historia

Generator Rex

Dark Passage (187)

Ławica piranii atakuje statek Providence

Piranie E.V.O. zadebiutowały w odcinku "W matni", gdzie pojawiły się epizodycznie, gdy przelatywały przez Zoo pupilków.

W odcinku "Mroczne przejście", ławica piranii E.V.O. zaatakowała łódź Providence, na której płynęli Rex, Bobo, Holiday i Szósty. Kiedy bohaterowie zauważyli, że mutantów jest za dużo, uciekli ze statku, który szybko poszedł na dna zagryziony przez pranie.

W odcinku "Obiecanki cacanki", piranie E.V.O. widoczne były w retrospekcji Szóstego, gdzie znajdowały się w wielkim pojemniku z wodą w Zoo pupilków.

W odcinku "Robo-Bobo", grupa piranii pojawiła się obok wodospadu w Zoo. Grupę rozproszył walczący z królikiem E.V.O. Rex.

Lions and Lambs (448)

Van Kleiss wykorzystuje piranię E.V.O. do transportu

W odcinku "Lwy i owieczki", Van Kleiss wykorzystał wielkie okazy E.V.O. piranii jako środek transportu, na którym udał się do Nowego Jorku za Wyrwą i Rexem. Później mutanty brały udział w walce z Providence w Central Parku.

W odcinku "Powrót w czerni", kilka osobników pojawiło się w Zoo pupilków, kiedy Cezar i Czarny Rycerz pokazywali Rexowi jakie postepy uczynili z wiązku z kontrolą zachowania E.V.O.

Występy

Generator Rex

Gry

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki