FANDOM

Plecolot to jedna z maszyn tworzonych przez nanity Rexa Salazara.

Wygląd

Plecolot jest pomarańczowym plecakiem odrzutowym z dwiema wielkimi turbinami, który Rex tworzy ze swoich pleców i ramion. Na plecach znajdują się czarne bloki połączone z ciałem Salazara za pomocą metalowej uprzęży. Z czarnego bloku wyrastają pomarańczowe skrzydła z szarymi elementami na dole. Skrzydła połączone są z wielkimi, pomarańczowymi turbinami, które mają szare, okrągłe płyty na górze. Wewnątrz turbin znajdują się wiatraki, które wprawione w ruch, unoszą chłopaka. Turbiny potrafią obrócić się o 360 stopni. Z szarych, okrągłych płyt na górnej części silników, mogą zostać wypuszczone ciężkie bolasy, którymi Rex może oplatywać przeciwników.

Użycie

Boogie

Aktywowanie bolasów

[[>Rex]] używa Plecolotu jako podstawowego środku transportu powietrznego i podwodnego. Dzięki umiejętności szybkiego lotu, Rex potrafi wykonywać podniebne akrobacje z niesamowitą zwinnością i gracją. Podwodą Plecolot porusza się równie zwinnie i szybko, jak w przestworzach. Z okrągłych płyt na turbinach, Rex może wypuścić masywne bolasy, które połączone są z maszyną wytrzymałą liną. Dzięki temu, Salazar może oplatywać złowrogie E.V.O. lub uderzać w nie bolasami. Używając turbin może również tworzyć sprężone powietrze.

Ciekawostki

  • Jest to jedna z niewielu maszyn Rexa, która zazwyczaj nie jest używana w walce.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki