FANDOM

Polarny jest jedną z wielu kosmicznych form z Ultimatrixa.

Wygląd

Polarny jest chudym i wysokim humanoidem o brązowym kolorze ciała z żółtymi pasami. Jego metalowa głowa lewituje pomiędzy dużymi ramionami. Jest ona związana magnetycznie z ciałem tak mocno, że trudno ją odczepić. Zamiast palców ma "pazury", którymi kontroluje magnetyzm. Symbol Ultimatrixa znajduję się na klatce piersiowej.

Umiejętności

Lodestar atacando con magnetismo a Tecno-Espada

Magnetyzm Polarnego

Polarny posiada zwiększoną siłę i wytrzymałość. W dodatku potrafi się regenerować. Jego największą umiejętnością jest generacja fali magnetycznych z całego ciała. Są one na tyle silne, aby przyciągnąć bardzo ciężkie konstrukcje, które się magnesują. Oprócz tego, Polarny może generować impulsy elektromagnetyczne, które są w stanie namagnesować niemetalowe przedmioty.

Historia

Generator Rex

Polarny zadebiutował w odcinku "Przymierze bohaterów: część 1", gdzie na moście próbował rozczepić maszyny Rexa Salazara na kawałki. To zmusiło młodego E.V.O. do rzucenia kosmitą w billboard, który zaczyna spadać w kierunku ludzi, na ulicę. Bohaterowie są zmuszeni przerwać pojedynek i uratować bezbronnych, przez co Ben Tennyson zmienia formę.

Występy

Generator Rex

Ciekawostki

Zobacz też

v e d Lista bohaterów z Generatora Rexa
Główni bohaterowie
Drugoplanowi bohaterowie
Pozostali