FANDOM

Potworniak jest kolosalnym E.V.O. posiadającym wiele głów.

Wygląd

Potworniak jest E.V.O. wielkości wieżowca. Na całym kremowo-szarym ciele widnieje wiele głów z czerwonymi powiekami i szczęką bez zębów. Główna głowa umieszczona na szyi jest łysa i mniejsza, a jej powieki mają taki sam kolor jak reszty. Potworniak posiada cztery masywne nogi i muskularne ręce.

Umiejętności

Multi-Faced E.V.O.4

Lodowy oddech Potworniaka

Potworniak wykazał się niezwykłą siłą i wytrzymałością, gdyż był w stanie wyjść bez najmniejszej rysy po atakach z broni Providence i Łupniołap Rexa. Ze swoich ust może strzelać ogniem i lodem. Swoim krzykiem może kruszyć szkoło, gdyż ma bardzo wysoką częstotliwość.

Historia

Generator Rex

Potworniak debiutuje w odcinku "Dzień, który wszystko zmienił", gdzie niszczył Nowy Jork. Podobnie jak większość E.V.O. działał destrukcyjnie i bezmyślnie, powodując wiele szkód. Providence nie dawało sobie z nim rady, dlatego do akcji wkroczył Rex. Chłopak początkowo był wobec niego bezsilny, jednak po motywacji Szóstego udało mu się ogłuszyć Potworniaka, po czym wyleczyć, przywracając mu formę starszego człowieka.

Występy

Generator Rex

Gry

Ciekawostki

  • Potworniak jest pierwszym E.V.O. pojawiającym się w serialu, nie wliczając Rexa.
  • Według Diane Farrah, Potworniak jest największym E.V.O., które pojawiło się po wybuchu nanitów.
  • W przeciwieństwie do innych E.V.O., wyleczony Potworniak był nagi.
    • Nie wiadomo dlaczego nie posiadał ubrań, ale najprawdopodobniej był już nagi, gdy zmienił się w E.V.O.

Zobacz też