FANDOM

22px-Disambig.svg.png Ten artykuł dotyczy grupy z komiksu "M. Rex". Zobacz artykuł dotyczący grupy z serialu o tej samej nazwie - "Providence".

Providence to tajemnicza organizacja, która powstała, by powstrzymać informacje o nowych gatunkach, cywilizacjach i nadnaturalnych zjawiskach przed ujrzeniem światła dziennego.

Historia

M. Rex

Providence debiutuje w zeszycie pierwszym "The Actress, the Agent and the Apprentice". Wysyła dwójkę najlepszych agentów, Białego Rycerza i Agenta 6 na pokład statku pasażerskiego Sarragasso Sapphire, by śledzili gospodarza charytatywnej imprezy Mię Moore. Ze względu na porażkę misji Szóstego, przez którą agent wciąż kwestionuje swoje umiejętności i próbuje za wszelką cenę pokazać, że nadal jest jednym z najlepszych w swoim fachu, Providence nie przydzieliło im do śledzenia sponsora imprezy Simona Babbage, który wydawał się być głównym podejrzanym w nieznanej sprawie.

W zeszycie drugim "Size Matters", Providence rozkazuje Białemu i grupie agentów udać się do Maroka, gdzie przebywał Szósty, który podążał za tajemniczym chłopcem Rexem. Kiedy Rycerz i żołnierze dotarli na miejsce, Agent 6 został skarcony za swoje nieposłuszeństwo i wytłumaczono mu, że Rex to zagrożenie i należy go zabić.

Znani członkowie

Biały Rycerz (M. Rex)
Agent 6 (M. Rex)

Ciekawostki

  • Logo Providence jest przedstawione jako piramida z okiem na szczycie. Symbol ten pochodzi z ikonografii religijnej i nazywa się "okiem opatrzności".
  • Providence ma pod swoim dowództwem armię małp.

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki