FANDOM

Przydrożna knajpa
TH002
Informacje
Typ Restauracja
Szczegóły
Debiut Łowca

Przydrożna knajpa to niewielka restauracja.

Opis

Przydrożna knajpa to mały budynek zbudowany z metalowych płyt. Ściany baru są do połowy niebieskie, a w dalszej części błyszczą metalowym blaskiem. Na szczycie lokalu znajduje się szyld z wielkim czerwonym napisem "DINER". Do knajpy prowadzą dwa wejścia, przednie i boczne, które poprzedzone są niewielkimi schodkami. Obok wejścia znajdują się trzy budki telefoniczne.

Historia

Przydrożna knajpa po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Łowca", gdzie spędzał w niej czas łowca Cain. Do lokalu wpadł jeden z klientów i powiadomił znajdujących się wewnątrz ludzi o ataku E.V.O. karalucha, który demolował przedmieścia. Łowca zapłacił za zamówioną kawę i wyszedł z baru, żeby uzbroić się w swój osobisty arsenał.

Później wieczorem, Rex i Noah udali się do baru w nadziei, że spotkają tam łowcę Caina. Gdy oczekiwany gość zjawił się w lokalu, Salazar próbował przekonać go, żeby przestał szerzyć złą propagandę na temat Providence. Samozwańczy mściciel wyjaśnił, że ludzie nie będą słuchać E.V.O., którym jest chłopak. Nastolatkowie zostali zmuszeni do opuszczenia knajpy, gdy klienci poparli słowa łowcy.

Postacie

Znani pracownicy

Znani goście

Zobacz też