FANDOM

Przymierze bohaterów: część 2 to pięćdziesiąty drugi odcinek z serii "Generator Rex". Jego premiera w Polsce odbyła się 10 listopada 2012 roku na kanale Cartoon Network.

Opis

Rex i Ben muszą powstrzymać groźnego wroga - Alfę, który w rzeczywistości jest nanitem chcącym zawładnąć innymi mikroskopijnymi maszynami. Siły chłopaka potrafiącego generować maszyny z ciała i chłopaka potrafiącego zmieniać się w kosmitów z osobna nie są niczym specjalnym, jednak razem mogą raz na zawsze pozbyć się zagrożenia.

Streszczenie

Cannonbolt incendiado D=.png

Ucieczka herosów z eksplozji

Przed obrażeniami od wybuchu statku Cezara, Rexa ratuje Kulopłot. Młodzieniec zaczyna narzekać na zapach, po czym obaj udają się do Zakładu. Okazuje się, że jest to kolejne miejsce, które atakuje Alfa, aby pochłonąć więcej nanitów od organizmów żywych, znajdujących się w ogrodzie. W ostatniej chwili Szybcior ratuje Rebeccę, a Rex rozpoczyna walkę z wrogiem. W pewnym momencie do walki dołącza Czteroręki, a Alfa dowiaduje się o tym, że młody Salazar posiada w sobie nanit Omega i za wszelką cenę próbuje go pochłonąć. Gdy kilka prób kończy się niepowodzeniem, wróg ponownie ucieka.
Omega Nanite eliminando los Nanites.png

Przejęcie nanitu Omega

Biały Rycerz kieruje zespołem do słoju robali, do którego udał się wróg. Wszystko dlatego, że jest tam największe skupisko E.V.O. Dowódca wraz z dwójką bohaterów udaje się tam, a na miejscu spotykają kolosalnego potwora, który atakuje herosów. Zauważając Ultimatrix, żywy nanit włamuję się do niego i kolejno zmienia się w trzech, coraz to silniejszych kosmitów. Tym samym w zegarku zostaje odblokowana nowa forma - Shocksquatch, który na krótką chwilę ogłusza potwora. Ten ruch pozwala Rexowi na próbę wyłączenia kosmicznego zegarka Alfy, jednak on pochłania z ciała młodzieńca nanit Omega, stając się tym samym "Alfą i Omegą - początkiem i końcem".

Traje Ultra T de Rex.png

Strój Upgrade'a

Alfa będąc teraz potężnym wrogiem, niemal nie do powstrzymania dalej czuje wielki głód. Sam Rex nie ma jak walczyć, gdyż nanit Omega zawierał jego najsilniejsze maszyny. Właśnie wtedy Ben zmienia się w technologicznego kosmitę - Upgrade i łączy się z ciałem młodego Salazara. Dzięki temu połączeniu, oryginalne maszyny chłopaka są bardziej rozwinięte i skuteczniejsze. W tej postaci bohaterowie ranią i ogłuszają przeciwnika, co pozwala im przejść krok dalej i odebrać ukradziony nanit. Rex wystrzela Kulopłota za pomocą Grzmotodziała w stronę wroga, zaraz po tym Salazar zmienia Alfę w chmurę. Nagle Cezar strzela w potwora, tym samym zamieniając go w kulę. Następnie naukowiec wstrzykuje bratu nanit Omega i otwiera portal do wszechświata Tennysona. Ben jako Upchuck postanawia zabrać ze sobą Alfę, który w postaci kuli waży kilka ton. Wchodząc do portalu myśląc, że jeszcze spotka się z Rexem.

Alpha se quiebra!!!.png

Wybuch Alfy

W Zakładzie, Rex zaczyna mieć obawy, czy na pewno dostał z powrotem swój nanit Omega. Brat zapewnia nastolatka, że w 99.998% jest to ten mikroskopijny nanit. Nagle młody Salazar zauważa Szóstego, który wyzdrowiał i cieszy się z tego powodu. Zaczyna zastanawiać się, czy los pozwoli mu zobaczyć Bena ponownie. Tymczasem w Nicości, Alfa nie może pochłonąć żadnej materii, przez co zaczyna świecić energicznym, czerwonym światłem i wybucha.

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Postacie

Wrogowie

Kosmici użyci przez Bena

Cytaty

  • Rex - Czy podasz mi pomocną dłoń?
  • Czteroręki - A mogą być cztery?
  • Rex - Zaczynam cie lubić Benie 10.

Ciekawostki

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki