FANDOM

Rafael Salazar jest mężem Violety i ojcem Cezara oraz Rexa Salazara.

Wygląd

Rafael był wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną. Miał zadbane, czarne włosy, wąsy i brązowe oczy. Nosił koszulę, czarny krawat oraz biały fartuch laboratoryjny.

Historia

Wczesne życie

Rafael był hiszpańskim naukowcem z Buenos Aires w Argentynie. Ożenił się z Violetą, która wkrótce urodziła mu syna Cezara. Razem z żoną i synem zaczął podróżować po całej kuli ziemskiej, a osiedli dopiero w Genewie, w Szwajcarii, gdzie urodził się drugi syn Rafaela, Rex.

Później, Rafael wraz z Violetą i Cezarem rozpoczął pracę nad projektem nanitów, w którym udziały brali najwybitniejsi naukowcy na Ziemi. Program ufundowała grupa biznesmenów, znana jako Konsorcjum. Podczas badań, naukowcy podzielili się na dwie grupy, a każda z nich posiadała inne pomysły na wykorzystanie mocy nanitów. Rafael i Violeta silnie wspierali teorię maszyn kontrolowanych przez człowieka, natomiast ich syn twierdził, że nanoroboty powinny być kontrolowane przez inny nanit, dlatego zbudował Alfę.

Wkrótce, podczas badań dziesięcioletni Rex został ciężko ranny z powodu nieszczęśliwego wypadku. Rodzice chłopca zdecydowali się na wlew partii aktywnych nanitów, które mogły uratować jego życie. Po udanej operacji, naukowcy zauważyli większy potencjał robotów, a Konsorcjum pragnęło wykorzystać ich pełną moc. Aby biznesmeni nie zyskali upragnionej potęgi, Rafael razem z żoną i synem postanowili sabotować projekt nanitów. Podczas sabotażu, Salazarowie znajdowali się w pomieszczeniu z uszkodzonym i przeciążonym reaktorem nanitów, a zostali w nim zamknięciu przez Van Kleissa. Kiedy nastąpił ogromny wybuch, który rozsiał nanity po całej Ziemi, Rafael i Violeta zginęli, a Cezarowi i Rexowi udało się uciec.

Generator Rex

Szturm na Abysję

Kiedy Rex udał się do Abysji, by zabrać z krainy Meta nanit, odkrył stare biuro ojca, w którym znalazł swoją starą fotografię z Rafaelem.

Bracia

Kiedy Rex oglądał starą rodzinną taśmę wideo, dostrzegł na filmie swojego ojca Rafaela, który pracował nad nanitami, a jego poczynaniom przyglądał się młody Salazar. Naukowiec pokazał synowi Meta nanit i wytłumaczył mu, że "pewnego dnia to coś odmieni cały świat". Dodał również, że Rex będzie tego bezpośrednim świadkiem.

Ostateczna rozgrywka

Rafael pojawił się w retrospekcjach Rexa, które przedstawiały jego młodzieńcze lata, spędzone z rodziną, a także wspomnienia z projektu nanitów i sprzed śmierci swoich rodziców. Chłopak widział kłótnię swoich rodziców w laboratorium oraz ich ostatnie chwile obok reaktora, który Rafael próbował naprawić.

Występy

Generator Rex

Relacje

Violeta Salazar

Violeta była żoną Rafaela, która urodziła mu dwóch synów, Cezara i Rexa. Podobnie jak jej mąż, była naukowcem, który pracował nad projektem nanitów. Zmarła wraz z mężem podczas wybuchu reaktora z aktywnymi nanitami.

Cezar Salazar

Assault on Abysus - Rex flashback.png

Młody Rex spędza czas z Rafaelem

Cezar jest pierworodnym synem Rafaela. Pracował nad projektem nanitów z resztą swojej rodziny.

Rex Salazar

Rex jest młodszym synem Rafaela. Oboje lubili swoje towarzystwo. Rex często spędzał czas w laboratorium ojca, oglądając jak pracuje. By okazać miłość do chłopaka, mężczyzna wieszał jego rysunki na ścianie.

Ciekawostki

  • Cezar twierdzi, że ma zdjęcie z Rexem i ojcem.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki