FANDOM

Stub Ten artykuł jest aktualnie edytowany przez użytkownika WindMarine12.
Aby zapobiec konfliktom edycji, poczekaj, aż ten szablon zniknie ze strony. Dopuszcza się edycję drobnych błędów interpunkcyjnych i ortograficznych.
  • W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub użytkownikiem WindMarine12.
  • Na tej stonie nie dokonano edycji od 971 godzin. Komunikat może być przestarzały lub nie został usunięty przez użytkownika WindMarine12 po dokonaniu zmian.

Doktor Rebecca Holiday, znana również jako Holy – naukowiec i dyrektor do spraw badań nad E.V.O. w Providence. Swoją pozycję zdobyła ze względu na ogromne doświadczenie w dziedzinie nanotechnologii. Wraz z Agentem 6 jest odpowiedzialna za opiekę nad tajną bronią organizacji, nastoletnim Rexem Salazarem. Traktuje swoją pracę bardzo poważnie – stale monitoruje Salazara, by zapewnić mu bezpieczeństwo.

Holiday stale poszukiwała lekarstwa na mutację E.V.O., a główną jej motywacją była chęć uzdrowienia swojej nieuleczalnej siostry Beverly. W międzyczasie kobieta pomagała Salazarowi zmagać się z jego kłopotami związanymi zarówno z jego pracą w organizacji, jak i z nawiązywaniem przyjaźni, a także próbowała nawiązać bliższą relację z Szóstym. Po miesiącach badań, Rebecca w końcu zdołała wyleczyć siostrę przy pomocy maszyny doktora Brandena Mojżesza, którą sama przeprogramowała.

Po zniknięciu Rexa na sześć miesięcy, Holy odeszła z Providence i wraz z Szóstym wyruszyła na misję odnalezienia chłopaka. Gdy go znaleźli, ponownie nawiązali z nim współpracę i zaczęli walczyć przeciwko rozkazom Nowej Providence i Czarnemu Rycerzowi w grupie uderzeniowej Białego Rycerza. Później, gdy Czarna i Konsorcjum zostali pokonani, Holiday odzyskała swoją pozycję głównego badacza w Providence.

Biografia

Wczesne życie

Rebecca ukończyła studia z trzema doktoratami oraz ogromnym doświadczeniem w dziedzinie nanotechnologii i medycyny[1]. W pewnym momencie w jej życiu miała miejsce tragedia spowodowana wybuchem nanitów – jej młodsza siostra Beverly zamieniła się w E.V.O. w wieku 13 lat, a mutacja wpłynęła na nią bardzo intensywnie, przekształcając ją w groteskowego potwora. Ze względu na ten incydent Holiday dołączyła do Providence. Chciała zagwarantować swojej siostrze bezpieczeństwo, ponieważ okazało się, że była nieuleczalna. Od tamtej pory Beverly trzymana była w Dziupli, czekając na lek, który Rebecca próbowała za wszelką cenę odnaleźć[2].

Promises, promises (170)

Rebecca przeprowadza dysekcję molekularną z doktorem Fellem

W pierwszych dniach pracy w Providence, Rebecca pracowała jako asystent medyczny dyrektora wydziału naukowego, doktora Fella. Wraz z głównym badaczem organizacji kobieta przeprowadzała dysekcje na poziomie molekularnym w wieży badawczej. Pewnego dnia, gdy dwóch agentów ProvidenceSzósty oraz Biały Rycerz – sprowadziło kolejny obiekt testowy, doktor Fell wraz z Holiday przeprowadzili zabieg molekularny. Gdy eksperyment na pająku E.V.O. przyniósł identyczne skutki, jak poprzednie doświadczenia na mutantach, Rebecca zasugerowała badanie bestii w ich naturalnych środowiskach, jednak została szybko zbyta przez Fella, który tłumaczył, iż jego metody badawcze popierane są przez radę, a sprzeciwianie się jego punktowi widzenia może doprowadzić do utraty posady.

Promises, promises (209)

Holiday tłumaczy Szóstemu istnienie szansy na lek

Na korytarzu Holiday spotkała Szóstego, który zauważył w jej notatkach nazwę „E.V.O.”. Kobieta wyjaśniła znaczenie skrótu i stwierdziła, iż jest to naukowa nazwa bestii, które mężczyzna zabija jako najemnik. Agent 6 zapytał o jej wcześniejszą sugestię dotyczącą studiowania żywych okazów E.V.O. Kobieta wierzyła, iż dzięki badaniu mutantów, pewnego dnia odkryją jak zatrzymać lub odwrócić proces zmian w kodzie genetycznym, który powodują aktywne nanity. Mimo że jej zdanie nie liczyło się w tej sprawie, wierzyła, że jest inna alternatywa niż zabijanie lub zamykanie w klatkach – znalezienie lekarstwa na mutację. Rozmowę przerwał Biały Rycerz, który powiadomił Agenta 6 o nowej misji w Meksyku. Rebecca wróciła do swojej pracy, komentując, iż próby wyjaśnienia jej perspektywy żołnierzom są bezcelowe.

Promises, promises (402)

Rebecca jest świadkiem zdolności Rexa

Po powrocie z misji, Agent 6 potajemnie przyprowadził młodego chłopca o imieniu Rex do siedziby Providence, by przedstawić doktor Holiday niezwykłą umiejętność, którą dysponował. Kobieta opatrzyła nadgarstek chłopaka, a w międzyczasie Szósty wypuścił z klatki Sklugga, który miał być następnym obiektem testów Fella. Chłopiec z łatwością wyleczył mutanta i zaprezentował Holiday trzecią opcję radzenia sobie z E.V.O., o której wspominała wcześniej. Zachwycona zdolnościami chłopca, Rebecca pragnęła natychmiast rozpocząć badania, ale Agent 6 podkreślił, iż mimo że Rex jest przełomem w dążeniu do wyleczenia mutacji, jego umiejętności kuracji E.V.O. muszą zostać utrzymane w tajemnicy, bo w przeciwnym wypadku mogliby stracić jedyną szansę na lek.

Promises, promises (726)

Rebecca zostaje dyrektorem wydziału naukowego Providence

Biały Rycerz podsłuchał rozmowę pary i uwięził Rebeccę w klatce w Zoo pupilków wraz z Bobo Haha. Zmusił ją do wyjawienia tajemnicy dotyczącej Rexa, dzięki czemu mężczyzna wraz z doktorem Fellem planował przeprowadzić dysekcję na chłopcu, by dowiedzieć się jak działają jego moce. Rebecca rozpaczliwie próbowała wydostać się z klatki, a z pomocą przyszedł jej Bobo, który wykorzystał długopis doktorki i otworzył celę. Kobieta natychmiast udała się do laboratorium, by uratować Rexa. Dotarła na miejsce, gdy Agent 6 walczył z Rycerzem o życie chłopca. Gdy agenci w trakcie walki przypadkowo aktywowali sekwencję dysekcji molekularnej, Holiday wraz z Bobo ocalili Rexa i przenieśli go do bezpiecznego pomieszczenia.

W rezultacie, doktor Fell został zwolniony z Providence, a jego miejsce zajęła Rebecca i tym samym została głównym naukowcem badawczo-rozwojowym organizacji. Wspólnie z Szóstym podjęła się opieki nad Rexem, któremu próbowała zapewnić odpowiedni warunki życia i przy jego pomocy opracować sposób na wyleczenie epidemii E.V.O., a zwłaszcza przypadku swojej siostry Beverly[1].

Generator Rex

Main.png Osobny artykuł: Biografia Rebekki Holiday

Wraz z Agentem 6, Rebecca została opiekunem Rexa, któremu próbowała pomóc w odzyskaniu utraconych wspomnień. Monitorowała jego biometrię, dbała o jego bezpieczeństwo i komfort w Providence. Starała się skłonić Białego Rycerza, by traktował Rexa jak nastolatka, a nie jedynie jako broń w walce przeciwko E.V.O. Jej inteligencja niejednokrotnie przydała się podczas wielu misji, a także dzięki niej organizacja przybliżyła się do odnalezienia lekarstwa na mutację.

Po ataku Sfory na centralę Providence, Rebecca, Szósty, Bobo i Rex próbowali szybko podnieść się po ataku i stanąć na nogi. Po ukończeniu odbudowy, drużyna ponownie ze sobą współpracowała, a członkowie wspierali się nawzajem. Holiday wciąż kontynuowała poszukiwania lekarstwa na mutację E.V.O., jednak na jej drodze stawały kolejne przeszkody. Kobieta nadal próbowała pomóc Rexowi w jego kłopotach związanych z przeszłością. W końcu Rebecce udało się wyleczyć swoją nieuleczalną siostrę Beverly i tym samym odzyskać osobę, na której bardzo jej zależało.

Po zniknięciu Rexa na pół roku, Holy i Szósty opuścili Providence dowodzone przez Czarnego Rycerza, aby odnaleźć zaginionego chłopaka. Ostatecznie para znalazła Salazara i wprowadziła go w zupełnie zmieniony świat. Razem z nim dołączyli do grupy uderzeniowej Białego i rozpoczęli wojnę z nowym Providence oraz z Konsorcjum.

Wygląd fizyczny

Rebecca jest szczupłą kobietą średniego wzrostu. Ma jasnozielone oczy i ciemnobrązowe włosy, zazwyczaj spięte w kok. Nosi pomarańczowy sweter z wysokim kołnierzem, szarą spódnicę z czarnym pasem, biały kitel laboratoryjny i czarne, wysokie do kolan buty. Ma smukłą, zaokrągloną twarz.

Promises, promises (210)

Młoda Rebecca

Przed pojawieniem się Rexa w Providence, Rebecca miała rozpuszczone włosy, nosiła kolczyki i zakładała standardowy laboratoryjny kitel noszony przez badaczy w organizacji[1].

Gdy znajduje się na misji, nosi czarno-biały strój podobny do kombinezonów agentów Providence[3][4]. Posiada również biały kombinezon kosmiczny, który nosiła, gdy przebywała na stacji kosmicznej[5], a w trakcie ekstremalnych warunków pogodowych nosi biały płaszcz, czarne spodni oraz wysokie, białe buty[6].

Jako strój wizytowy, Rebecca zakłada błękitną suknię, niebieskie szpilki, złotą biżuterię oraz granatową torbę na ramię[7].

Po półrocznej nieobecności Rexa, strój Holiday zmienił się z laboratoryjnego ubioru w mundur awanturnika. Zachowała swój pomarańczowy golf, na którym nosi ciemnoszarą kamizelkę i rękawy sięgające nieco wyżej łokci. Ma ciemne spodnie z wysokimi, czarnymi butami, a na jej talii widnieje ciemnobrązowy pas na narzędzia. Nosi także brązowe rękawiczki[8].

Piżama Holiday składa się z niebieskiej koszuli nocnej, niebieski spodni oraz brązowych kapci[9].

Osobowość

Rebecca nie próbuje ukrywać swoich emocji, dlatego jest skrajnym przeciwieństwem Agenta 6. Mimo że czasami może być zapalczywa i uparta, Holiday jest bardzo opiekuńczym człowiekiem. Jej upór może prowadzić do determinacji, co widać na przykład, gdy podłączyła sobie do skroni urządzenia, które wysyłały elektrowstrząsy niepozwalające jej zasnąć tak, by znalazła rozwiązanie na E.V.O. śpiączkę[10]. Swoją nieustępliwością wykazała się również, gdy przez kilka lat bezustannie próbowała znaleźć lekarstwo dla swojej nieuleczalnej siostry Beverly[2]. Rebecca nie boi się mówić tego, co myśli o danej sytuacji, zwłaszcza, gdy uważa, że zna lepsze rozwiązanie problemu[11].

Jest również bardzo empatyczna. Wielokrotnie wyraziła zaniepokojenie faktem, że Providence postrzegała Rexa tylko jako broń, a nie jako szesnastoletniego chłopaka[12]. Rozumie przez co przechodził chłopak cierpiący na amnezję i jak znosił presję wywieraną na niego przez organizację, dlatego za wszelką cenę próbowała mu pomagać.

Holiday jest też bardzo odważna i nie boi się zaryzykować swoim życiem w obronie swoich najbliższych[4].

Po sześciu miesiącach nieobecności Salazara, Holiday stała się bardziej bezkompromisowa i stanowcza. Częściej groziła ludziom i była gotowa gwałtowanie zareagować na atak, często przy użyciu broni. Mimo impulsywności i nazbyt szybkiego chwytania za pistolet z powodu nawet najmniejszej prowokacji, Rebecca pozostała opiekuńczą i troskliwą panią doktor, dla której dobro najbliższych było priorytetem.

Umiejętności

Holiday probes Breach

Holiday strzela sondą w Wyrwę, by poznać lokalizację Rexa

  • Inteligencja – Doktor Holiday jest ekspertem w dziedzinie nanotechnologii i E.V.O.-logii[13]. Wykonywała wiele skomplikowanych zadań i testów z udziałem nanitów, takich jak próby wyłączenia ich[5]. Jej inteligencja pozwala jej szybko poskładać fakty i z łatwością znaleźć rozwiązanie problemu. Dzięki logicznemu myśleniu Rebekki i jej cennym poradom, Providence ukończyło wiele misji i przeżyło zdarzenia zagrażające życiu, takie jak inwazja E.V.O. szarańczy[11]. Gdy Rex został zaatakowany przez jadowitą Chupacabrę i potrzebował lekarstwa, wysłał próbkę krwi bestii do Holiday, która bezproblemowo wysyntezowała antytoksynę[14]. Swoim intelektem wykazała się również, gdy maszyna Brandena Mojżesza zmutowała jej siostrę, Beverly. Używając wiedzy i informacji, które dał jej Mojżesz, przeprogramowała jego maszynę, tak, by rozbiła cząsteczki nanitów i wyleczyła Beverly[15]. Po półrocznej nieobecności Rexa, Holiday stała się bardziej stanowcza, ale mimo to wciąż potrafiła myśleć szybko i instynktownie, by móc wyjaśnić skomplikowaną sprawę.
TH143

Holy opatruje rany Rexa

  • Umiejętności medyczne – Rebecca posiada rozległą wiedzę medyczną. Jest na tyle uzdolnioną lekarką, że potrafi opatrzyć poważne rany Rexa[16] czy zastosować pierwszą pomoc na nieprzytomnym Szóstym[15]. Ma szeroką wiedzę na temat fizjologii człowieka, zwierząt i E.V.O. – ich anatomii i DNA. Stale monitoruje wskaźniki bioenergii Rexa, a w przypadku spadku jednego z nich dokładnie wie, co zrobić, by jego siła wróciła do normy[2]. Dzięki jej ekspertyzie medycznej, Providence z wyprzedzeniem pokonuje naukowców, lekarzy i agencje terrorystyczne.
Holiday fights man

Rebecca walczy ze strażnikiem Brandena

  • Umiejętności bojowe – Pomimo że jest naukowcem, doktor Holiday została przeszkolona przez Providence w samoobronie przez co zyskała podstawową wiedzę dotyczącą walki wręcz. Rebecca posiada szybki refleks, co widać, gdy bez większego wysiłku uniknęła ataku trzech E.V.O. przeteleportowanych do Providence przez Wyrwę[17]. Dzięki swoim umiejętnościom bojowym, Rebecca jest w stanie powalić kilku przeciwników w pojedynku. Gdy jeden z ludzi Brandena Mojżesza schwytał ją, Holiday łatwo wyrwała się z uścisku, chwyciła jego broń i wytrąciła ją z jego ręki, jednocześnie powalając go na ziemię potężnym ciosem. Biorąc pod uwagę jej rozmiar i budowę ciała, Holiday jest w stanie uderzyć na tyle mocno, żeby odepchnąć wyższego od niej mężczyznę[15].
  • Umiejętności strzeleckie – Holy jest biegła w posługiwaniu się bronią palną. Potrafi precyzyjnie strzelać z pistoletu, E.V.O. Blastera czy granatnika. Gdy podczas przeprawy przez Amazonkę grupa została zaatakowana przez E.V.O. piranie, Rebecca używała granatnika, by walczyć z ławicą przeciwników[3]. Innym razem w Abysji, gdy Szósty i Rex byli nieświadomi zbliżającego się ataku wielkiego, masywnego E.V.O., Holiday szybko wyskoczyła przed nich i zaczęła ostrzeliwać potwora, dopóki się nie wycofał[4]. Swoją celnością wykazała się w trakcie wielu strzelanin – w Egipcie[18], podczas inwazji roślinnego E.V.O.[19] czy w trakcie obrony Zakładu przed szturmem Providence[20].
Mixed Signals (209)

Rebecca wykonuje zwinne uniki

Wyposażenie

Bronie

Dark Passage (197)

Rebecca używa granatnika

What Lies Benath (164)

Holiday strzela z pistoletu

  • Pistolet Providence – Holiday jest bardzo biegła w posługiwaniu się pistoletem Providence i jest to broń, której najczęściej używa w trakcie pojedynków. Czasami używa podwójnych pistoletów, by zadawać większe obrażenia wrogom, takim jak Biowilk czy Skalamander[3]. Była w stanie odeprzeć atak masywnego E.V.O. w Abysji przy pomocy jednego pistoletu i kilku celnych strzałów[4]. Korzystała z pistoletu Providence w wielu strzelaninach i niebezpiecznych sytuacjach – w Egipcie podczas ataku mumii[18], podczas ataku roślinnego E.V.O.[19] czy w trakcie obrony Zakładu przed szturmem Providence[20].
  • Pistolet – Gdy rozbroiła i powaliła ochroniarza Brandena Mojżesza, Rebecca zabrała jego pistolet i bezskutecznie próbowała strzelać w odlatujący samolot[15].
Back in Black (540)

Holy usypia Rexa

Inne wyposażenie

Black and White (82)

Holiday korzysta z lornetki Providence

Relacje

Main.png Osobny artykuł: Relacje Rebekki Holiday

Występy

Generator Rex

Sezon 1

Sezon 2

Sezon 3

Komiksy

Gry

Gry wideo

Gry online

Ciekawostki

  • Rex stwierdził, że Holiday lubi nosić czerwone szpilki w piątki[28]. Jednak w odcinku „Architekt” nosi zwykłe czarne buty[29].
  • Rebecca jest kiepskim kucharzem, ponieważ na urodzinach Rexa upiekła tort, który był twardy jak skała[1].
  • Noah przypuszczał, że Rebecca ma 28 lat[30].
  • Rebecca zdobyła trzy doktoraty[1].
  • Jako nastolatka, Holiday nigdy nie została zaproszona na bal[31].
  • Rebecca była pierwszą osobą, która użyła terminu „E.V.O.” (Exponentially Variegated Organism)[1].
  • Imię Rebekki ujawnił Szósty w odcinku „Siostra Holiday” i od tamtej pory używano go coraz częściej[15].
  • Rebecca łamie czwartą ścianę w odcinku „Przymierze bohaterów: część 1”, zwracając się bezpośrednio do publiczności i komentując zachowanie Cezara[27] Scena ta została wycięta w polskiej wersji odcinka.
  • Rebecca prawdopodobnie jest oburęczna. W odcinku „Dzień, który wszystko zmienił” pisała prawą ręką i zamierzała chwycić dłoń Szóstego lewą[12]. W odcinku „W matni”, na początku trzymała przedmioty i zapisywała notatki lewą ręką, ale pod koniec odcinka pistolet trzymała w prawej dłoni[2].

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Man of Action (scenariusz) & Sam Montes (reżyseria). (19 listopada 2010). „Obiecanki cacanki”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 19.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 Scott Sonneborn (scenariusz) & Sam Montes (reżyseria). (14 maja 2010). „W matni”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 4.
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 3,6 Marsha Griffin (scenariusz) & Sam Montes (reżyseria). (18 czerwca 2010). „Mroczne przejście”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 10.
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 4,4 4,5 Marsha Griffin (scenariusz) & Chris Graham (reżyseria). (22 października 2010). „Co kryje prawda”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 15.
  5. 5,0 5,1 Andrew Robinson (scenariusz) & Rick Morales (reżyseria). (15 października 2010). „Siła ciążenia”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 14.
  6. 6,0 6,1 Marty Isenberg (scenariusz) & Chris Graham (reżyseria). (28 maja 2010). „Odmrożenie”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 6.
  7. Alex Van Dyne (scenariusz) & Sam Montes (reżyseria). (4 czerwca 2010). „Przywódca Sfory”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 7.
  8. Eugene Son (scenariusz) & Chris Graham (reżyseria). (18 listopada 2011). „Ostry wiraż”. Generator Rex. Sezon 3. Odcinek 2.
  9. 9,0 9,1 Jonathan Callan (scenariusz) & Kenji Ono (reżyseria). (1 stycznia 2013). „Gra pozorów”. Generator Rex. Sezon 3. Odcinek 15.
  10. Tad Stones (scenariusz) & Chris Graham (reżyseria). (12 listopada 2010). „Zaraza”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 18.
  11. 11,0 11,1 11,2 Charlotte Fullerton (scenariusz) & Chris Graham (reżyseria). (7 października 2011). „Prześwietlenie”. Generator Rex. Sezon 2. Odcinek 17.
  12. 12,0 12,1 Man of Action (scenariusz) & Sam Montes (reżyseria). (23 kwietnia 2010). „Dzień, który wszystko zmienił”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 1.
  13. Charlotte Fullerton (scenariusz) & Chris Graham (reżyseria). (7 października 2011). „Prześwietlenie”. Generator Rex. Sezon 2. Odcinek 17.
  14. James Felder (scenariusz) & Seung-Hyun Oh (reżyseria). (1 kwietnia 2011). „Placówka”. Generator Rex. Sezon 2. Odcinek 9.
  15. 15,0 15,1 15,2 15,3 15,4 Man of Action (scenariusz) & Rick Morales, John Fang (reżyseria). (30 września 2011). „Siostra Holiday”. Generator Rex. Sezon 2. Odcinek 16.
  16. Michael Ryan (scenariusz) & Rick Morales (reżyseria). (8 października 2010). „Łowca”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 8.
  17. Adam Beechen (scenariusz) & Chris Graham (reżyseria). (11 czerwca 2010). „Wyrwa”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 9.
  18. 18,0 18,1 James Felder (scenariusz) & Seung-Hyun Oh (reżyseria). (16 grudnia 2011). „Zagadka Sfinksa”. Generator Rex. Sezon 3. Odcinek 4.
  19. 19,0 19,1 19,2 19,3 Chris Graham (scenariusz) & Ken Pontac (reżyseria). (30 grudnia 2011). „Podwójne widzenie”. Generator Rex. Sezon 3. Odcinek 5.
  20. 20,0 20,1 Rob Hoegee (scenariusz) & John Fang (reżyseria). (2 stycznia 2013). „Ostateczna rozgrywka: część 1”. Generator Rex. Sezon 3. Odcinek 19.
  21. Alexx Van Dyne (scenariusz) & Chris Graham (reżyseria). (25 marca 2011). „Sygnały z przeszłości”. Generator Rex. Sezon 2. Odcinek 8.
  22. Ken Pontac (scenariusz) & Seung-Hyun Oh (reżyseria). (22 kwietnia 2011). „Rakietki w dłoń”. Generator Rex. Sezon 2. Odcinek 12.
  23. Rob Hoegee (scenariusz) & Rick Morales (reżyseria). (9 grudnia 2010). „Rewanż”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 20.
  24. Eugene Son (scenariusz) & Kenji Ono (reżyseria). (9 lutego 2013). „Starzy wrogowie”. Generator Rex. Sezon 3. Odcinek 18.
  25. Paul Giacoppo (scenariusz) & Seung-Hyun Oh (reżyseria). (11 listopada 2011). „Powrót w czerni”. Generator Rex. Sezon 3. Odcinek 1.
  26. 26,0 26,1 Man of Action (scenariusz) & Chris Graham (reżyseria). (13 stycznia 2011). „Czarny i biały”. Generator Rex. Sezon 3. Odcinek 8.
  27. 27,0 27,1 Man of Action (scenariusz) & Chris Graham, Kenji Ono (reżyseria). (25 listopada 2011). „Przymierze bohaterów: część 1”. Generator Rex. Sezon 3. Odcinek 11.
  28. Rob Hoegee (scenariusz) & Sam Montes (reżyseria). (1 października 2010). „Ferajna”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 13.
  29. Amy Wolfram (scenariusz) & Rick Morales (reżyseria). (21 maja 2010). „Architekt”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 5.
  30. Man of Action (scenariusz) & Chris Graham (reżyseria). (7 maja 2010). „Hen, za morzem”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 3.
  31. Paul Giacoppo (scenariusz) & Rick Morales (reżyseria). (17 września 2010). „Zapomniani”. Generator Rex. Sezon 1. Odcinek 11.

Zobacz też

v e d Lista bohaterów z Generatora Rexa
Główni bohaterowie

Rex SalazarAgent 6Rebecca HolidayBobo HahaBiały Rycerz

Drugoplanowi bohaterowie
Pozostali