FANDOM

Rexotocykl, znany również jako Rexocykl, to jedna z maszyn tworzonych przez nanity Rexa Salazara.

Wygląd

Rexotocykl jest masywnym, pomarańczowo-szarym pojazdem, który Rex buduje ze swoich nóg. Maszyna nie jeździ, a lewituje nad ziemią. Ma pomarańczową kopułę z siwą plamą na górnej części, pod którą zamiast silnika znajduje się ciemnoszary, ogromny taran. Po bokach znajdują się czarne okrągłe elementy, a od końca kopuły do jej przodu ciągnie się siwa rura. Na przedzie pojazdu jest wgłębienie, a w nim szary otwór. Miejsce, w którym siedzi Salazar jest jasnoszare i posiada dwie rączki, którymi chłopak uruchamia swój pojazd. Stopy Rexa tworzą pomarańczowe bloki, które przyczepione są po bokach na tylnej części maszyny. Pomarańczowe bloki scalone są z mniejszymi, czarnymi za pomocą szarych śrub.

Użycie

Rex ride

Aktywowanie taranu

Rex używa Rexotocyklu jako głównego środku transportu na lądzie. Maszyna wykorzystuje grawitację jako napęd. Pojazd potrafi pędzić z prędkością 200 km/h, a zamiast silnika posiada masywny taran. By go użyć, Rexotocykl dzieli swoją pomarańczową kopułę na pół i wysuwa taran do przodu. Używając go, Salazar może z łatwością przedzierać się przez hordy E.V.O. czy przebijać się przez drzewa i budynki. Pojazd jest również w stanie jeździć po stromych, jak i pionowych powierzchniach.

Ciekawostki

  • Jedna z figurek Rexotocyklu zamiast pomarańczowego koloru posiada niebieski schemat kolorystyczny.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki