FANDOM

Rodney Jennings był jednym z naukowców mieszkających w Bio-Bańce i trzecią osobą wylosowaną do biegu do maszyny podtrzymującej życie w ich siedlisku. Podczas biegu, został zaatakowany przez E.V.O. i sam się w nie przekształcił.

Wygląd

Rodney jest wysokim, dobrze zbudowanym mężczyzną. Posiada krótkie, brązowe włosy i oczy tego samego koloru. Ubrany był w typowy strój noszony przez naukowców z Bio-Bańki, który składał się z lawendowego podkoszulka oraz krótkich spodenek nieco ciemniejszych od koszulki. Nosił również białe, sportowe buty.

Gdy zamienił się w E.V.O., jego ciało przekształciło się w piasek, który szybko się rozpadł. Prawdopodobnie, Rodney potrafił przybrać formę ludzką, a także inne kształty.

Umiejętności

Jako naukowiec, Rodney posiada niezwykle rozbudowany intelekt. Zostało wspomniane, że w szkole średniej był gwiazdą w bieganiu, co sugeruje, że jest bardzo szybki i zwinny.

Jako E.V.O., prawdopodobnie może zmieniać kształt swojego ciała oraz gęstość, ze względu na to, że zbudowany jest z piasku.

Historia

Komiksy

The Unforgiving Minute

Podczas losowania w Bio-Bańce, Rodney wylosował najkrótszą słomkę, przez co został wybrany do kolejnego biegu do maszyny podtrzymującej życie w laboratorium. Badacze uzbroili go w mały toporek i wkrótce mężczyzna wybiegł ze śluzy. Podczas biegu, natknął się na E.V.O. mutanty, ale próbował unikać ich ataków i dostać się do wyznaczonego miejsca. Niestety, gdy powalił go kaktus E.V.O., Rodney wziął głęboki wdech, przez co zainfekował się nanitami i szybko zamienił w piasek, który rozwiał się po pustyni.

Występy

Komiksy

Ciekawostki

  • Rodney był gwiazdą biegów w szkole średniej.
  • Rodney w formie E.V.O. wykazuje wielkie podobieństwo do Sandmana z Marvela.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki