FANDOM

Słój robali
Inside the bug Jar
Informacje
Mieszkańcy Beztwarzowiec
Różne E.V.O.
Typ Miasto
Szczegóły
Debiut Zapomniani

Słój robali to w rzeczywistości miasto Kijów na Ukrainie, które zostało przejęte przez E.V.O. Podczas wybuchu nanitów, pole magnetyczne Ziemi skierowało dużą koncentrację nanitów do miasta, co poskutkowało tym, że każda żywa istota w obszarze przekształciła się w mutanta. Ocalałych ewakuowano z miasta. Aby zapobiec większym zniszczeniom, wokół miasta utworzona została ogromna kopuła ochronna generowana przez znajdujący się w kanałach regulator tarczy.

Dopóki Rex, Bobo i Agent 6 nie zostali wysłani na misję do Słoja, wszystko co było w środku było zagadką dla ludzkości przez pięć lat. Nawet Providence nie posiadało zezwoleń na wkroczenie do miasta.

Opis

Ze względu na to, że miasto zostało opuszczone, a ostatnia działalność człowieka sięga dopiero pięciu lat wstecz, Słój został przejęty przez E.V.O. Budynki pokryte są bujną, rozrastającą się roślinnością, a niektóre budowle uległy częściowemu zniszczeniu. W Słoju robali żyje wiele różnych gatunków E.V.O., takich jak Gnasht'y, Swarmery czy Brontorożce. Mieszka w nim również Beztwarzowiec, pozorny przywódca wszystkich mieszkańców Słoja ze zdolnością do telepatycznego komunikowania się z nimi. Podziemne budowle stały się kryjówką samozwańczego władcy. Gdy w mieście zjawił się łaknący stałej dawki nanitów Alfa, wszystkie E.V.O. zamieszkujące obszar zostały zabite z wyjątkiem Beztwarzowca.

Historia

Zapomniani

The Bug Jar

Transport Providence leci w kierunku Słoja robali

Transport Providence pod dowództwem kapitana Calana ścigany był przez niezidentyfikowane statki, które chciały przejąć rdzeń danych zawierający ważne informacje na temat E.V.O. Myśliwiec zmuszony został do przelotu nad Słojem robali, z którego wystrzelony został pocisk energetyczny, który zestrzelił statek Providence.

Później Rex, Bobo oraz Szósty wysłani zostali do Słoja, by odzyskać ładunek, uratować rozbitków oraz zebrać kilka próbek E.V.O. dla dr. Holiday.

Przymierze

Rex i Bobo zostali wysłani do Słoja, by naprawić regulator tarczy. Salazar szybko odkrył, że Van Kleiss planuje sprzymierzyć się z Beztwarzowcem, aby uzyskać dostęp do jego armii E.V.O. Chłopakowi udało się zniweczyć plan Kleissa poprzez skłócenie obu stron, a z pomocą Kirke naprawił regulator i ponownie zamknął wszystkie mutanty w środku.

Przymierze bohaterów: część 2

Heroes United Bug Jar

Opadająca tarcza

Gdy Alfa udał się do Słoja robali, spowodował ogromne uszkodzenia w polu siłowym oraz wyssał wszystkie nanity, ze wszystkich żywych istot w mieście, przez co zamienił się w kolosalnego potwora. Podczas walki, Alfa zniszczył większą cześć miasta, aż w końcu zdobył nanit Omega. Jednak Rex oraz Ben, używając swoich umiejętności, byli w stanie odebrać mu Omegę oraz zamknąć go w kuli z materii.

Po całej batalii, Słój robali stał się niczym więcej, jak tylko zniszczonym pustkowiem, a jedynym E.V.O., które przetrwało masakrę był Beztwarzowiec.

Ostateczna rozgrywka: część 2

Gdy Rex rozpoczął proces światowego leczenia, znajdujący się w Słoju Beztwarzowiec został wyleczony i wrócił do swojej ludzkiej postaci. Pole siłowe było w takim samym stanie, jak podczas walki z Alfą.

Postacie

Znani mieszkańcy

Znani goście

Znane miejsca

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki