FANDOM

Shocksquatch jest jedną z wielu kosmicznych form z Ultimatrixa.

Wygląd

Shocksquatch jest grubym, owłosionym kosmitą, podobnym do ziemskiego Yetiego Górna część ciała jest białego koloru, kolejna warstwa jest czarna, a następna jasnoszarawa. Nogi i ręce są ciemnoniebieskie, natomiast palce są obudowane metalicznymi blaszkami. Jego twarz jest w większości pokryta sierścią. Na głowie i dłoniach można zauważyć metaliczne kółka. Symbol Ultimatrixa znajduje się na klatce piersiowej.

Umiejętności

Shocksquatch apunto de lanza un rayo.png

Shocksquatch generuje energię

Shocksquatch posiada niezwykłą siłę i wytrzymałość, jednak jego największą zaletą jest umiejętność generowania wielkich i potężnych pokładów energii, którą może wyzwalać jak promień, lub rozszczepione błyskawice, z rąk i ust. Ładunki te są tak silne, że powalają przeciwnika większego od niego samego, co zostało pokazane na Alfie i Omedze. Shocksquatch pokazał, że jest bardzo zwinny, kiedy porusza się na czterech łapach.

Wady

Shocksquatch może zostać porażony przez wodę. Gdy jest odizolowany, staje się bezradny.

Historia

Generator Rex

Shocksquatch zadebiutował w odcinku "Przymierze bohaterów: część 2", gdzie został przypadkowo odblokowany przez Bena Tennysona podczas walki z Alfą i Omegą. Chłopak początkowo nie wiedział, co potrafi ta forma, jednak po krótkiej chwili zrozumiał, że może generować potężne pokłady energii. Gdy zgromadził jej wiele, przekierował ją w stronę wroga, który został chwilowo ogłuszony. Zaraz po tym, Ultimatrix rozładował się.

Występy

Generator Rex

Ciekawostki

Zobacz też

v e d Lista bohaterów z Generatora Rexa
Główni bohaterowie
Drugoplanowi bohaterowie
Pozostali

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki