FANDOM

Siła jedności to gra online oparta na specjalnych odcinkach "Przymierze bohaterów: część 1" i Przymierze bohaterów: część 2" dostępna na polskiej stronie Cartoon Network.

Opis gry

Gra Siła jedności jest oparta na specjalnych odcinkach: "Przymierze bohaterów: część 1" i Przymierze bohaterów: część 2", w którym to Ben Tennyson spotyka Rexa Salazara. Szybko okazuje się, że nie jest to świat nosiciela Ultimatrixa. Pomimo początkowej nienawiści do siebie, łączą siły i wspólnie pokonują wrogów stających im na drodze. Ostatnim z nich jest Alfa, którego nie tak łatwo wsadzić za kratki.

Do wyboru są dwie postacie Rex i Ben, każdy z nich różni się stylem walki, jak i umiejętnościami. Gracz może przeżyć przygodę sam, ale istnieje możliwość zagrania z przyjacielem na jednej klawiaturze.

Sterowanie

  • , ,  - poruszanie się
  • X, Z - atak
  • C - skok
  • + + X lub + + X - szybki atak
  • X + Z - specjalny atak

Postacie

Grywalne postacie

Niegrywalne postacie

Wrogowie

Poziomy

Trening

Bohaterowie spotykają się na moście. Rex zostaje przeszkolony przez Szóstego jak walczyć i używać swoich mocy. Chłopak zaczyna wypytywać Bena kim jest. Po chwili słysz odpowiedź, w której uznaje siebie jako największego bohatera świata. Tennyson zostaje pokonany.

Poziom #1

Rex dokańcza swoją dyskusję z tajemniczą postacią, w której to postanawiają współpracować, aby pokonać wrogów. Na pierwszy ogień udaje się grupka zbirów Graniaka, które pałają niechęcią do bohaterów. Po ich pokonaniu ukazuje się wzmocniony zbir Graniaka, który dowodzi grupą zbirów. Nagle dochodzi kolejny przeciwnik - Knykieć, który wykonuje szybkie ataki. Po dłuższym czasie, bohaterowie docierają do celu.

Poziom #2

Bohaterowie dostają specjalne deski wzorowane na Ślizgaczu, które umożliwiają szybsze dotarcie do wyznaczonego celu. Okazuje się, że przeciwnicy nie próżnowali i też zdobyli podobne urządzenia. Używając ich próbują zatrzymać herosów, jednak na próżno.

Poziom #3

Bohaterowie udają się do miasta, gdzie ponownie atakują ich wrogowie. Herosi bardzo dobrze sobie z nimi radzą, więc przeciwnicy postanawiają bardziej utrudnić dotarcie do celu. Co kawałek puszczają w ich kierunku beczki, które tocząc się, wywracają herosów. Ostatecznie Rex i Ben docierają do celu.

Poziom #4

Po dostaniu alarmu z bazy Providence, Rex i Ben udają się do windy. Nagle wchodzą do niej Knykiecie i zbiry Garniaka, a także nowy wróg z potężną bronią laserową. Bohaterowie pokonują ich szybko, po czym udają się w pościg za głównym antagonistą.

Poziom #5

Bohaterowie w mieście ponownie spotykają przestępców E.V.O., których w mgnieniu oka pokonują. Pod koniec etapu stają oko w oko z Alfą, groźnym nanitem, który miał kontrolować inne mikromaszyny. Wspólnymi siłami przestępca zostaje pokonany.

Ciekawostki

Zobacz też

v e d Lista gier z Generatora Rexa
Gry wideo
Gry online
Gry crossoverowe

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki