FANDOM

Skaterzy – grupa nastolatków składająca się z McKelly'ego, Dunky'ego, Beagle'a i Shadesa.

Historia

Generator Rex

Dzień, który wszystko zmienił

Rex po raz pierwszy spotkał skaterów pod mostem, gdzie jeździli na deskorolkach. Nastolatek popisał się przed nimi, wykonując trudny trik na Rexotocyklu. Mężczyźni byli zaskoczeni, a jednocześnie podekscytowani tym, że spotkali E.V.O. Wspólnie udali się do Barka Skwarka, gdzie Salazar zapewnił im darmową wodę sodową z automatu. Skaterzy doszli do wniosku, że mając Rexa nie muszą płacić za zakupy i postanowili udać się do marketu. Bohatera zatrzymał Noah, który poinformował chłopaka, że cele nastolatków nie maja umiaru. Po tej radzie heros odmówił pójścia z nimi, przez co ci zaczęli nazywać go dziwakiem.

Uziemiony

Noah zaprosił skaterów na imprezę organizowaną przez Rexa w bazie Providence, głównie dlatego, że nie znalazł innych chętnych. Nastolatkowie zagościli w fałszywym przekonaniu, że dostępny będzie bezpłatny bar Nachos. Rex starał się zapewnić nastolatkom rozrywkę, pozwalając im skorzystać ze strzelnicy i E.V.O. Blasterów. Gdy skaterzy zaczęli się nudzić, próbowali opuścić centralę, lecz bezskutecznie. Po pewnym czasie Dziki Kot E.V.O. uciekł ze swojej kamiennej skorupy i zaczął siać spustoszenie w budynku agencji. Nastolatkowie pomagali Salazarowi znaleźć i pokonać mutanta, jednak przez cały czas nazywali go lekkomyślnym dziwakiem. Po pozbyciu się zagrożenia Biały Rycerz wyrzucił ich z bazy przez kanalizację.

Znani członkowie

McKelly
Dunky
Beagle
Shades

Występy

Generator Rex

Sezon 1

Sezon 2

Ciekawostki

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki