FANDOM

Sklugg
Breach (336).png
Informacje
Lokalizacja Abysja
Regiony miejskie
Ciało Humanoidalne
Prawdziwa forma Człowiek
Zdolności
Umiejętności Zwiększona siła
Zwiększona wytrzymałość
Zwiększona zwinność
Skoczność
Szczegóły
Debiut Wyrwa

Sklugg, znany też jako Gębulec, to E.V.O., które w przed mutacją było człowiekiem. Zamieszkują Abysję i tereny miejskie.

Wygląd

Sklugg jest humanoidalnym E.V.O. z przygarbioną posturą. Posiada turkusową, zieloną lub brunatną skórę. Na głowie znajduje się ogromna, często zaśliniona paszcza wypełniona ostrymi kłami, a na ramionach i udach, umieszczone są bladożółte oczy z czerwonymi tęczówkami. Klatka piersiowa pokryta jest bordowymi plamami. Na dłoni wyrastają trzy ostre pazury, a na stopie znajdują się dwa palce.

Umiejętności

Sklugg jest niezwykle silnym i wytrzymałym E.V.O. Jest w stanie przetrwać wiele uderzeń z różnych maszyn Rexa. Skluggi są również bardzo zwinne i potrafią wysoko skakać. Uzbrojeni są w ostre kły i pazury, którymi mogą atakować wroga.

Historia

Generator Rex

Breach (296).png

Skluggi nacierają na Rexa w wymiarze kieszonkowym

Skluggi debiutują w odcinku "Wyrwa", gdzie zaatakowały Rexa i małą dziewczynkę w wymiarze kieszonkowym Wyrwy. Rex szybko pokonał mutanty używając Odlobutów, którymi wykopał Skluggi w głąb miasta. Jednak Wyrwa przeniosła je swoim portalem do centrali Providence, gdzie napadły na Rebeccę i agentów, ale zostały unieszkodliwione, gdy wpadły do zapadni.

W odcinku "Zaraza", pojawiły się brunatne Skluggi, które napadły na Valley Market, ale Rex powstrzymał mutanty przed dewastacją sklepu. Później pojedynczy mutant widoczny był w środku miasta, gdzie próbował pożywić się śpiącymi ludźmi. Zauważył to Rex, ale kiedy chłopak nie mógł wygenerować żadnej broni, z opresji uratował go Biały Rycerz, który swoją zbroją bitewną z łatwością unieruchomił Sklugga.

Pomarańczowe Sklugge.png

Skluggi atakują Valley Market

Sklugg pojawił się w retrospekcji Szóstego w odcinku "Obiecanki cacanki", w której mężczyzna użył mutanta, by zademonstrować dr. Holiday umiejętności leczenia E.V.O. młodego Rexa. Chłopak uzdrowił mutanta i przywrócił mu ludzką formę.

W odcinku "Rewanż", grupka Skluggów zaatakowała Bastion razem ze Sforą i Van Kleissem. Mutanty walczyły z Rexem i Noah w jednym z korytarzy, ale zostały szybko pokonane przez Salazara i jego Łupniołapy oraz W.M.O.. Później, Skluggi pilotowały mobilną centralę, którą wleciały w środek siedziby Providence na rozkaz Kleissa. Następnie w centrali, mutanty atakowały żołnierzy i towarzyszyły władcy Abysji w walce z Agentem 6 i Rexem. Ostatecznie, wszystkie wrogie E.V.O. zostały zamknięte w areszcie Providence.

W odcinku "Przymierze", Sklugg towarzyszył Sforze w podróży do Słoja robali. Kiedy grupa wchodziła do miasta przez kanały, mutant został zaatakowany przez E.V.O. i zabity.

W odcinku "Powrót w czerni", grupa Skluggów pojawiła się w celi w Providence. Wszystkie osobniki zakute były w obroże kontrolujące, które tłumiły ich agresywne zachowanie i porywczy temperament.

Skluggi pojawiają się również w odcinku "Szturm na Abysję", gdzie początkowo, jeden mutant widoczny był w reklamie Providence, w której przeprowadzał staruszkę przez ulicę. Później w zamku Van Kleissa, Skluggi przyglądały się walce Biowilka z Rexem. Kiedy Providence zaatakowało krainę, wszystkie mutanty stanęły do nierównej walki o Abysję. Podczas pojedynku zostali zakuci w obroże, przez co E.V.O. zaczęły walczyły ze swoimi współbratymcami i Sforą. Później Rex uwolnił mieszkańców krainy spod kontroli organizacji, ale ostatecznie Czarny Rycerz podstępem przejęła całą Abysję.

W odcinku "Starzy wrogowie", Skluggi pojawiły się w więzieniu Providence, z którego próbowały uciec, gdy wszczęto bunt.

Występy

Generator Rex

Gry

Ciekawostki

  • Mocniejsze wersje Skluggów pojawiają się w grze "Generator Rex: Agent of Providence" i nazywani są "Sklugg Elite". Od swoim zwykłych odpowiedników, różnią się jedynie czerwonymi lub pomarańczowymi plamami na ciele.
  • Sklugg wydaje się być najczęstszym typem mutacji wśród ludzi.
  • W odcinku "Upiór w operze mydlanej", jeden z aktorów nosił kostium Sklugga.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki