FANDOM

217-Grape soda.png

Rex piję sodę o smaku winogronowym

Soda to chłodny napój gazowany, zazwyczaj znajdujący się w butelkach lub puszkach. Providence często wykorzystuje wodę sodową do orzeźwiania swoich agentów podczas misji.

Historia

W odcinku "Badlandy", kiedy Rex, Noah i Bobo oddalili się od konwoju Providence, transportując papier toaletowy, zatrzymali się przy przydrożnym barze, aby kupić jakieś przekąski. Salazar wyszedł ze sklepu, niosąc puszki z sodą oraz batony. Po degustacji napoju, Noah zauważył, że soda jest przeterminowana, ale Rex zignorował przyjaciela i nadal ją pił, twierdząc, że jest za darmo.

W odcinku "Uziemiony", podczas misji w Amazonii, Rex odpoczywał w jednej z baz i aby nieco się ochłodzić, zaczął pić sodę winogronową. Jednak spożycie napoju przerwał Biały Rycerz, który rozkazał mu wrócić do pracy. Gdy chłopak został zaatakowany w dżungli przez Dzikiego Kota, wróg uderzył go i zniszczył butelkę z sodą, rozlewając ją na koszulkę Rexa.

Ciekawostki

  • Rex zauważył, że Providence zawsze zabiera na misję sodę o smaku winogronowym.
    • Salazar nie lubi napoju winogronowego, ale nie przeszkadza mu picie przeterminowanej wody sodowej.

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki