FANDOM

Stary gang Rexa to uliczny gang E.V.O., żyjący w Hongkongu. Liderem grupy był Rex w jego wczesnych młodzieńczych latach, na długo przed utratą pamięci i dołączeniem do Providence.

Gdy Rex zdradził swoich przyjaciół i sprzedał ich E.V.O. gangsterowi Graniakowi, gang zaczął organizować kradzieże. Według Świerszcza i Kalmara, ich głównym celem była jedynie chęć życia własnym życiem i spełnienie swoich marzeń.

Historia

Wczesne życie

Podczas pobytu w Hongkongu, Rex spotkał grupkę nieuleczalnych E.V.O. - Zwoja, Kalmara i Świerszcza, z którymi szybko się zaprzyjaźnił. Stworzyli swój własny, uliczny gang, który wkrótce rozpoczął pracę dla Graniaka, E.V.O. przestępcy. Zespół mierzył się z wieloma wyzwaniami, ale największym było starcie ze zmiennokształtnym mutantem, Johnem Wróblostrachem. Po incydencie, Salazar stworzył aktywowane głosem nano-tatuaże, które miały zapobiec ponownego podszywania się pod członków gangu. Później, bez wiedzy swoich przyjaciół, Rex sprzedał ich Graniakowi, w zamian za swoją wolność.

Generator Rex

Ferajna

Rex's old gang photo

Stara fotografia Rexa i jego zespołu

Rex i Agent 6 zostali wysłani do Hongkongu, by zatrzymać grupę złodziei, którzy dokonują kradzieży w całych Chinach. Gdy agenci napotkali grupę podczas ich napadu na bank, wybuchła walka. Świerszcz jako pierwsza rozpoznała Rexa i aby zapobiec dalszej walce, razem z gangiem uciekła, ale Salazar udał się za nimi. Chłopak wpadł na Zwoja, a po chwili ponownie spotkał Świerszcza i Kalmara, którzy cieszyli się, że spotkali Rexa. Powiedzieli chłopakowi, że kiedyś był ich przywódcą i przypomnieli mu kilka cennych wspomnień, których nie pamiętał. Później wyjaśnili, że powodem ich licznych kradzieży była praca dla E.V.O. znanego jako Graniak. Jednak okazało się, że to Salazar sprzedał przyjaciół Graniakowi, w zamian za jego wolność. Rex próbował przekonać przyjaciół, że to już nie ma znaczenia, ale trudno im było w to uwierzyć i odeszli z E.V.O. gangsterem. Chłopak wrócił i walczył z Graniakiem o wolność swoich przyjaciół. Ostatecznie wygrał bitwę, a przeciwnik został aresztowany przez Providence.

Przymierze

Po odejściu ze Sfory i zakończeniu pracy dla Van Kleissa, Kirke nie wiedziała, gdzie mogłaby się udać, by dawni towarzysze jej nie odnaleźli. Rex sugeruje jej, by pojechała do Hongkongu, ponieważ o tej porze, podobne jest tam pięknie. Mówiąc to, miał nadzieję, że dziewczyna spotka i dołączy do jego starego gangu.

Nieuchwytny cel

Gang Hard Target

Gang cieszy się swoim towarzystwem

Zwój, Świerszcz i Kalmar radośnie powitali Kirke jako czwartego członka gangu. Według Świerszcza, przybycie Kirke, przywróciło "damsko-męską równowagę" w zespole. Cała czwórka mutantów, stała się najlepszymi przyjaciółmi i byli bardzo zadowoleni z czasu spędzonego w restauracji Mniam Cza. Jednak Rex czuł się nieswojo, gdy zauważył, że Kirke i Kalmar są razem. Dziewczyna zaprzeczyła domysłom Salazara i stwierdziła, że ona i Kalmar są tylko dobrymi przyjaciółmi.

Szturm na Abysję

Gang był ścigany przez agentów Providence, którzy chcieli ich schwytać i założyć obroże. Gdy drużyna została otoczona, Kalmar rozproszył agentów, tworząc zasłonę dymną, która dała Kirke wystarczająco wiele czasu, by uciekła z rąk Providence i poinformowała o całym zajściu Rexa.

Zdalnie sterowani

Ukrywając się w kanałach przed Providence, Zwój, Świerszcz i Kalmar, czekali na pomoc od Rexa. Po pewnym czasie, zostali złapani i założono im obroże, które przejęły ich umysł. Podczas eskorty schwytanych więźniów, agentów atakuje Graniak, który wykrada gang. E.V.O. gangster użył obroży, by kontrolować działania drużyny i zaczął wykorzystywać ich do złych celów, co miało zwabić Rexa. Salazar uratował Świerszcza spod kontroli Graniaka, a ona pomogła mu wyzwolić resztę przyjaciół. Kiedy Graniak został pokonany, czwórka świętowała swoje zwycięstwo w Mniam Cza.

Ostateczna rozgrywka: część 2

Po światowym leczeniu wszystkich E.V.O., gang spotkał się z Rexem w Providence. Przyjaciele znowu mogli cieszyć się normalnością, ponieważ nie byli już mutantami, a zwykłymi ludźmi.

Znani członkowie

Tuck Profil
Skwydd profil
Cricket profil
Circe profile

Byli członkowie

Rex Profile

Ciekawostki

  • Domniemywa się, że w przeszłości było więcej członków w gangu, ale Zwój wspomniał, że "mieli szczęście" (zostali wyleczeni) i odeszli.
  • W przeszłości gang napotkał na swojej drodze zmiennokształtnego E.V.O. imieniem John Wróblostrach, który podszywał się pod członków zespołu. Aby zapobiec podobnej sytuacji w przyszłości, Rex stworzył aktywowane głosem nano-tatuaże.
v e d Lista bohaterów z Generatora Rexa
Główni bohaterowie
Drugoplanowi bohaterowie

Noah NixonCezar SalazarStary gang Rexa (ZwójKalmarŚwierszczKirke) • Peter MeechumGabriel Rylander

Pozostali

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki