FANDOM

Stegarat
Stegarat.png
Informacje
Lokalizacja Słój robali
Ciało Animalistyczne
Prawdziwa forma Człowiek
Zdolności
Umiejętności Zwiększona siła
Zwiększona wytrzymałość
Ostre kły i pazury
Zwinność
Szczegóły
Debiut Łowca

Stegarat to jeden z wielu E.V.O. pojawiających się w serialu jako postacie w tle.

Wygląd

Stegarat jest wielkim mutantem, poruszającym się na czterech, silnych kończynach. Posiada brunatną lub pomarańczową skórę, a na grzbiecie wyrastają trzy, czarne kolce. Pysk bestii składa się jedynie z paszczy wypełnionej ostrymi, długimi kłami, które wychodzą poza szczękę. E.V.O. posiada czarne pazury na łapach i krótki ogon.

Umiejętności

Stegarat ma ogromną siłę i zwiększoną wytrzymałość, co czyni z niego niebezpiecznego przeciwnika. Ostrymi kolcami może atakować przeciwników, zadając im poważne rany. Silne nogi, umożliwiają mu rozwijanie niesamowitych prędkości, a w połączeniu z jego zwinnością, mutant jest niemal nieuchwytny podczas walki.

Historia

Generator Rex

TH185.png

Rex walczy z E.V.O.

Stegarat debiutuje w odcinku "Łowca", gdzie walczył z Rexem. Chłopak przygwoździł go do ściany i szybko wyleczył, przywracając mu ludzka formę.

W odcinku "Zapomniani", mutant walczył z Rexem, Bobo i Agentem 6 w Słoju robali. Później, mutant pojawił się w siedzibie Beztwarzowca, w której został powalony przez Salazara. Następnie kilka okazów walczyło z agentami na dachu hotelu Kijów.

Pojawił się również w odcinku "Przymierze", gdzie chciał uciec ze Słoja robali, którego tarcza ochronna zaczęła się unosić. Rex powstrzymał mutanty przed ucieczką i ponownie zamknął w kopule.

Występy

Generator Rex

Ciekawostki

  • Figurka Stegarata posiada ciemnozielony kolor skóry oraz kremowe kły i kolce na grzbiecie.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki