FANDOM

Szóstka jest grupą najemników, która składa się z sześciu najgroźniejszych ludzi na świecie. Nazwa każdego członka jest jednocześnie rangą, która reprezentuje, jak niebezpieczny jest dany osobnik, co z kolei zależy od poziomu umiejętności i osobowości.

Historia

Generator Rex

Podziel przez sześć

Po zasadzce na Rexa, umiejscowionej w ciemnej alejce, Salazar dowiedział się, że Szósty należał do grupy najemników tak zwanej "Szóstki". Agent poinformował go, że potrzebują go, by wyleczył ich mentora, który przekształcił się w E.V.O. Jak się później okazało, Pierwszy był nieuleczalny. Dos, Trey, IV i Piąta stwierdzili, że, by położyć kres jego niedoli, należy go zabić. Szósty i Rex walczyli, by temu zapobiec. Gdy Salazar skontaktował się z Pierwszym poprzez jego nanity, mentor powiedział im, ze był z nich bardzo dumny, a szczególnie z Szóstego. Ciało E.V.O. rozpuściło się i zostało wchłonięte w glebę, co spowodowało przemianę z jałowego odludzia, w zielone, górzyste tereny pokryte bujną roślinnością.

Szósty minus sześć

Próbując przedostać się do elektrowni zasilanej przez E.V.O., Szósty wpadł na Treya i Piątą, którzy zostali zatrudnieni do tej samej misji. Z powodu utraty wspomnień z ostatnich sześciu lat, Szósty pamiętał tylko, że był częścią Szóstki, zamiast Providence. Gdy Trey zauważył szpiegującego ich Rexa, próbowali go zabić, twierdząc, że wie za dużo. Najemnicy mieli znaczną przewagę nad chłopakiem, ale Salazar nakłonił ich do walki między sobą, co spowodowało, że Szósty ostatecznie przejął zlecenie, a członkowie Szóstki się wycofali.

Znani członkowie

Dos Profile
Trey
IV Profile
Five profile

Byli członkowie

One profile
Agent Six profile

Ciekawostki

  • Piąta jest jedyną dziewczyną w grupie, co czyni z niej najniebezpieczniejszą kobietę na świecie.
  • Chociaż Agent 6 jest szósty w kolejce do tytułu najbardziej niebezpiecznego człowieka, pokonał w walce członków, którzy mieli wyższe rangi. Według Szóstego, istnieje różnica pomiędzy byciem "zawodnikiem w rankingu", a byciu niebezpiecznym.

Zobacz też

v e d Lista bohaterów z Generatora Rexa
Główni bohaterowie
Drugoplanowi bohaterowie
Pozostali

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki