FANDOM

Szaleństwo to komiks wydany w Polsce za pośrednictwem Magazynu Cartoon Network, a w Ameryce pojawił się w Cartoon Network Action Pack, wydawanym przez DC Comics.

Fabuła

W laboratorium, miażdżony przez Rexa, Bobo wzywa pomocy. Szympans używa swoich broni, by uwolnić się z uścisku. Bezskutecznie próbuje uspokoić szalonego przyjaciela i zaczyna obwiniać się o powstałą sytuacje. Akcja przenosi się o kilka minut wstecz. Podczas dyskusji na temat urody dr. Holiday, Rex i jego kompan wpadają na kobietę. Rebecca tłumaczy im, że agencja zaopatrzyła laboratorium w bardzo niestabilne substancje, dlatego muszą wyjść z pomieszczenia, by nie narobić szkód.

Holiday zostaje wezwana do Zoo pupilków. Gdy kobieta odchodzi, przyjaciele postanawiają wyjść z laboratorium. Nagle Bobo rozpoczyna z Rexem zabawę w berka. Podczas gry, Salazar niszczy Łupniołapą stół, na którym znajdowały się niebezpieczne chemikalia i przypadkowo wylewa je na siebie. Informuje szympansa, że nie czuje się najlepiej. Nagle jego ciało zaczyna generować maszyny i przejmować nad nim kontrolę. Nastolatek zamienia się w szalonego E.V.O., które atakuje Bobo.

Akcja ponownie wraca do czasów teraźniejszych. Rex rzuca Bobo w szybę. Po drugiej stronie, szympans wpada na Szóstego i agentów Providence. Agent 6 żąda wyjaśnień, a gdy je dostaje, uziemia małpę do końca życia. Bobo pyta mężczyznę o słaby punkt Salazara. Agent mówi mu, że nanitowe twory chłopaka są ściśle powiązane z jego stanami emocjonalnymi. Bobo przedstawia swój plan mężczyźnie i natychmiast rusza do ataku. Zaczyna wyzywać i obrażać chłopaka. Rex słysząc wszystkie obelgi, pada na ziemię, wyraźnie zmartwiony.

Nagle następuje ogromna eksplozja. Gdy dym opada, na ziemi pojawia się zdezorientowany Rex. Przyjaciele zostają ukarani za wybryk i muszą czyścić toalety szczoteczkami do zębów. W swoim biurze, Biały Rycerz wysłuchuje raportu Holiday na temat składniku 326, który zdegenerował Rexa do jego pierwotnej formy E.V.O. i rozchwiał jego nanityczną strukturę do granic wybuchu. Po wysłuchaniu przedstawionych informacji, Biały stwierdza, że substancja jest bardzo ciekawa.

Postacie

Wrogowie

Cytaty

  • Bobo - Pozostała mi... Jedna... Szansa... GRRRRRRR! Bobo zasłużył sobie na wieczorną pizzę!
  • Bobo - Bardzo...
  • Rex - Niestabilne...
  • Bobo - Substancje...
  • Rex - Brzmi groźnie. Powinniśmy wyjść.
  • Bobo - Tak, powinniśmy.
(zapada chwilowa cisza)
  • Bobo - Ha! Berek!
  • Rex - Sam jesteś berek!
  • Szósty - Wyjaśnij to. Natychmiast!
  • Bobo (myśli) - Z tego się nie wygrzebię. Uziemiony do końca życia!
  • Bobo - Rex... Zmienił się... W tego potwora... Nie moja wina! Dychu! Dychu!
  • Szósty - Jesteś uziemiony do końca życia.
  • Bobo (myśli) - Mówiłem.
  • Bobo (myśli) - Muszę uratować Rexa, zanim Providence go rozwali. Myśl, ty wielki, piękny małpoludzie, myśl!

Błędy

  • Na początku komiksu, małe fragmenty pistoletów Bobo są szare.
  • Na pierwszym kadrze, gdzie Rex trzyma Bobo, symbol Łupniołapy na jego klatce piersiowej chłopaka, został błędnie pokolorowany w stosunku do następnych kadrów. W następnych scenach, płyta była szara, a dwie mniejsze były pomarańczowe, a nie na odwrót.
  • W pierwszym kadrze na drugiej stronie, Bobo ma białe oczy.
  • Doktor Holiday posiada niebieskie oczy, zamiast zielonych.
  • Na pierwszym i drugim kadrze strony piątej, oczy Rexa są białe.
  • Na ósmej stronie, w scenach gdzie zaskoczony Rex pada na ziemię, W.M.O. jest błędnie pokolorowane, ponieważ jest całe pomarańczowe, a łączenia Odlobutów są niebieskie.

Ciekawostki

Galeria

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki