FANDOM

Szejk to potężny przestępczy lord, dla którego pracował Spilken i Rex. Zginął, kiedy z jego ciała wyszedł ogromny, niebezpieczny robot.

Wygląd

Szejk jest wysokim mężczyzną z podłużną twarzą i łysą głową. Posiada czarne oczy i ostre rysy twarzy. Ubrany jest w czerwoną, arabską szatę ze złotymi zdobieniami na klatce piersiowej, a na palcach widoczne są złote pierścienie. Na czubku głowy znajduje się czerwony fez.

Osobowość

Szejk jest bezwzględnym i potężnym przestępczym lordem. Posiada wielu pracowników, którzy są na jego rozkazy. Wobec podwładnych bywa nieugięty i srogi. Kiedy Spilken przedstawił mu Rexa, mężczyzna bardzo zainteresował się niezwykłymi zdolnościami chłopca.

Historia

M. Rex

Size Matters

Szejk debiutuje w swoim pałacu w Marakeszu, gdzie rozmawiał ze Spilkenem na temat niezwykłych zdolności młodego Rexa. Początkowo był niewzruszony historią, którą opowiedział mu złodziej, ale gdy wspomniał o cudach tworzonych przez dwunastolatka, Szejk zmienił zdanie i zgodził się na spotkanie z Rexem. Podczas audiencji, chłopiec zauważył, że przestępczy lord zaczął źle się czuć. Nagle ku przerażeniu bohaterów, z ciała mężczyzny wypełzł wielki robot, który w procesie uśmiercił Szejka.

Występy

M. Rex

Ciekawostki

  • Szejk jest jedną z wielu postaci z komiksu "M. Rex", która nie posiada serialowego odpowiednika.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki