FANDOM

Taser Providence – broń, która dzięki dwóm wypuszczanym elektrodom może razić przeciwników prądem, co powoduje silny ból oraz chwilowy paraliż. W przeciwieństwie do standardowych taserów, paralizator używany przez Providence jest większy i przypomina E.V.O. Blaster.

Wygląd

Taser jest bronią przypominającą E.V.O. Blaster lub granatnik, jednak zamiast lufy posiada dwie elektrody zakończone małymi kolcami, które znajdują się na długich przewodach i są rozmieszczone po bokach. Przed uchwytem ze spustem znajduje się kardiż lub niewielki akumulator generujący prąd, który kierowany jest przez przewody do elektrod.

Użycie

Basic (578)

Elektrody trasera paraliżują E.V.O.

Taser jest paralizatorem elektrycznym, który jest w stanie wystrzelić dwie elektrody, łączące się z bronią za pomocą odwijanych przewodów. Generowany niski prąd przy wysokim napięciu elektrycznym powoduje silny ból oraz chwilowy całkowity paraliż ofiary. Często impulsy porażają też układ nerwowy, co czyni ofiarę niezdolną do walki. Broń posiada niewielki zasięg rażenia, dlatego wykorzystywana jest podczas bezpośrednich starć.

Historia

Generator Rex

Taser Providence debiutuje w odcinku "Szkolenie". Kiedy Rombauer został wysłany do Klatki, uzbrojony był jedynie w taser i pałkę elektryczną. Następnie, gdy Rex miał zostać wysłany do Klatki, dostał od sierżanta taser, który wydawał się być główną bronią podczas ćwiczenia. Okazało się, że chłopak walczył już z magmowym E.V.O., dlatego do Klatki wysłano Kenwyn. Jakiś czas potem, dziewczyna użyła broni na E.V.O., które zaatakowało sierżanta Huttona. W rezultacie, elektrody oszołomiły mutanta i znokautowały go. Kiedy chciała ponownie go użyć, zabrakło energii. Później Kenwyn użyła tasera, by odciągnąć E.V.O. od walczącego Rexa, rzucając nim w mutanty.

Występy

Generator Rex

Sezon 1

Ciekawostki

  • Wydawać by się mogło, że taser jest główną bronią kadetów podczas starć w Klatce.

Zobacz też