FANDOM

Topory bojowe to jedna z Omega maszyn tworzona przez nanit Omega i nanity Rexa Salazara.

Wygląd

Topory bojowe to para wielkich, niebieskich toporów, które Rex buduje ze swoich rąk. Rękojeści są jasnoszare z ciemnym paskiem. Z nasad łączących maszynę z ciałem Salazara wyrastają wielkie, ciemnoniebieskie cylindry z czarnym paskiem, który na końcu łączy się w płaski, pionowy pasek, na którym z kolei umieszczone są jarzące się jasnoniebieskim światłem noże. Na wierzchniej części cylindrów znajdują się jasnoszare, okrągłe płyty.

Użycie

Używając Toporów bojowych, Rex może przeciąć dosłownie każde ciało stałe, dzięki energetycznym ostrzom. Z łatwością przeciął myśliwiec Providence. Potrafi również wypuszczać destrukcyjne fale energii, podobnie jak Funchucksy. Chłopak potrafi również nieco rozciągnąć łączenia, którymi scalona jest maszyna z jego ramieniem, co pozwala mu na atak na niewielką odległość.

W grze "Generator Rex: Agent of Providence", Rex wykazał również, że może bardzo szybko kręcić się wokół własnej osi razem z toporami, które w tym czasie zadają poważne obrażenia przeciwnikom.

Ciekawostki

  • W odcinku "Podziel przez sześć", w którym maszyna zadebiutowała, Rex powiedział Szóstemu, że potrafił stworzyć topory wcześniej, ale trzymał je na specjalną okazję.
    • W tym samym odcinku, Salazar twierdzi, że Topory bojowe mogą być jego najpotężniejszą bronią, choć prawdopodobnie chłopak jedynie napawał się nową maszyną.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki