FANDOM

Ultimatrix jest kosmiczną technologią używaną przez Bena Tennysona. Pozwala ona na transformacje w obce formy z innych planet i galaktyk.

Wygląd

Ultimatrix jest około dziesięciocentymetrową bransoletą koloru zielonego. Po bokach znajdują się ciemniejsze płyty, które są przykryte małymi, jasnozielonymi przewodami. W górnej części urządzenia znajduje się czarny panel i rdzeń z symbolem czarnej klepsydry na zielonym tle, który świeci się na zielono.

Użycie

Ben se transforma en....png

Ultimatrix podczas transformacji

Ultimatrix jest potężnym, kosmicznym urządzeniem, które pozwala na zmianę kodu genetycznego nosiciela, co powoduje zmianę w obce gatunki kosmiczne. Stając się kosmitą, użytkownik dostaje jego wygląd, głos, wszystkie jego wyjątkowe umiejętności i kompetencje, ale także słabe strony. Każda z tych cech jest odmienna dla innych próbek DNA.

Aby użyć cudzoziemca, należy odnaleźć jego holograficzną sylwetkę, przekręcając rdzeń zegarka. Poprzez mocne jego naciśnięcie rozpoczyna się etap transformacji, podczas której wydzielane jest zielone światło. W tym czasie ciało użytkownika przechodzi wielką zmianę. Choć w większości przypadkach nosiciel zachowuje swoją osobowość, są pewne wyjątki, w których transformacja powoduje w nim zmiany. Dzieje się tak na przykład podczas używania Gniewa - w tej formie użytkownik staje się znacznie bardziej agresywny. Cały etap transformacji trwa kilka sekund.

Znani kosmici

Ben and his aliens HU.png

Ben Tennyson wraz ze swoimi obcymi formami

Występy

Generator Rex

Komiksy

Gry

Ciekawostki

  • W serii "Generator Rex" zostało ukazanych trzynaście obcych form i jedna ostateczna forma kosmity.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki