FANDOM

Upchuck jest jedną z wielu kosmicznych form z Ultimatrixa.

Wygląd

Upchuck jest małym kosmitą o bagiennym kolorze skóry, na której można zauważyć wiele brązowych łat. Brzuch i twarz jest żółta, a palce od rąk i nóg czarne. Jego zielone oczy są skośne i posiadają czarną obwódkę. Usta są bardzo szerokie i dobiegają do nich dwie, czarne linie. Zęby Upchucka są bardzo ostre. Nosi symbol Ultimatrixa na brzuchu.

Umiejętności

Upchuck HU saca su lengua y come los restos.png

Upchuck używa długiego języka

Upchuck ma cztery bardzo długie języki, które są zwinięte w paszczy. Są one bardzo sine i wytrzymałe, co zostało pokazane podczas połykania Alfy w formie kuli. Dodatkowo kleją się one, co pozwala na lepszą przyczepność do różnych obiektów i przesuwanie ich stosunkowo łatwo. Największą zdolnością Upchucka jest rozciągliwy żołądek, dzięki czemu może strawić obiekty wielokrotnie większe, niż on sam. Gdy taki przedmiot znajdzie się w brzuchu kosmity, zostaje natychmiastowo strawiony, po czym może wypluwać je w formie energetycznych pocisków.

Wady

Upchuck zjadając coś staje się grubszy i cięższy, dopóki nie wypluje materii. W takiej formie jego zwinność minimalizuje się. Nie jest wiadome, czy kosmita posiada ograniczenia w spożywaniu wielu obiektów jednocześnie.

Historia

Generator Rex

Upchuck zadebiutował w odcinku "Przymierze bohaterów: część 2", gdzie został użyty w celu pozbycia się z wszechświata Rexa Alfy, który został zmieniony w formę kuli z materii. Kosmita połknął ją i wszedł do portalu otworzonego przez Cezara, po czym pozostawił nanit w Nicości.

Występy

Generator Rex

Ciekawostki

Zobacz też

v e d Lista bohaterów z Generatora Rexa
Główni bohaterowie
Drugoplanowi bohaterowie
Pozostali

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki