FANDOM

Wielebny Jose, nazwany przez Rexa Kaktusomenem, był E.V.O. szalejącym w hiszpańskiej wiosce.

Wygląd

Wielebny Jose jest łysym, pyzatym mężczyzną w średnim wieku, noszącym standardowy strój księdza, składający się z czarnej koszuli z białym kołnierzem oraz czarnych spodni.

Jako E.V.O., wielebny Jose był dużym, humanoidalnym kaktusem. Jego lewa ręka była wydłużona i przekształciła się w kilka, długich pnączy pokrytych ostrymi kolcami. Jego korzenie były wystarczająco długie, by pokryć większość ziemi w wiosce.

Umiejętności

Jako E.V.O., wielebny Jose posiadał zwiększoną siłę i wytrzymałość. Potrafił manipulować kaktusami, którymi pokrył całą wioskę. Jego lewe ramię, przekształcone w długie pnącza, mogły strzelać grubymi, ostrymi kolcami.

Historia

Generator Rex

Wielebny Jose debiutuje w odcinku "Teoria strun" jako szalejący w hiszpańskiej wiosce "Kaktusomen". Atakuje Szóstego, który wzywa Rexa na pomoc. Chłopak zjawia się, ale gdy nie może dać sobie z nim rady, Agent 6 wkracza do akcji, próbując wykonać rozkaz zabicia E.V.O.. Gdy mały chłopiec mówi Salazarowi, że E.V.O. to ich ksiądz, chłopak podkopuje się pod bestię i ją ulecza. Tłum gapiów pomaga wielebnemu, natomiast Rex jest zły na kompana, o to, że chciał zabić mężczyznę.

Występy

Generator Rex

Ciekawostki

  • Wielebny Jose zostaje nazwany przez Rexa Kaktusomenem.

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki