FANDOM

Wood for the Trees to komiks wydany w Ameryce za pośrednictwem Cartoon Network Action Pack, wydawnictwa DC Comics.

Fabuła

Rex rozpaczliwie przeczesuje swoje szuflady w poszukiwaniu szczoteczki do zębów i nieumyślnie zalewa stojącego za nim Bobo stertą swoich brudnych ubrań. Szympans szybko orientuje się, że oddech przyjaciela jest nieświeży i pokazuje mu, że szczoteczka leży na umywalce. Kiedy nastolatek kończy mycie zębów, do pokoju wchodzi Szósty, który informuje o nowym zadaniu. Bohaterowie udają się do Friends Town w stanie Nowy Jork, gdzie rzekomo grasuje niebezpieczne E.V.O., które porywa mieszkańców. Agent 6 zauważa, że wokół miasta znajduje się las, więc mutant musi przebywać w opuszczonej rezydencji, do której wchodzą agenci.

Schodzą do piwnicy na wino, gdzie ze względu na obecność kurzu i pyłu, Rex zaczyna kichać. Nagle Szósty spostrzega coś za chłopakiem i próbuje go ostrzec, ale ogromne skrzydło popycha nastolatka na półkę z butelkami. Sytuacja powtarza się, lecz ty razem ofiarą pada Bobo. Agent 6 chwyta jedną z butelek i roztrzaskuje ją na grzbiecie bestii, która po otrzymaniu ciosu ucieka w ciemnościach. Szósty stwierdza, że muszą szukać efektywniej, więc przechodzą do kolejnego pokoju, w którym zauważają ślady szponów na ścianie. Rex reaguje na nagły ruch żyrandolu i osłania przyjaciół Łupniołapą przed spadającym świecznikiem. Okazuje się, że E.V.O. ponownie się wymknęło. Salazar mówi, że w budynku gonią za własnym ogonem, więc sugeruje, by znaleźć jego legowisko. Przypomina sobie słowa Bobo, "nie widzisz drewna w lesie", co ułatwia mu odnalezienie mutanta, którym okazuje się być gargulec na dachu.

Gargulec porywa Rexa, który wykorzystuje moment i leczy E.V.O. Mutant zamienia się w kobietę w locie, przez co razem z Salazarem spada w głąb lasu. Chwilę później, nastolatek budzi się w koronie drzewa i zauważa przyjaciół. Chłopak jest lekko oszołomiony, co komentuje Bobo, mówiąc, że Rex jest tak zdezorientowany, że można powiedzieć, iż "nie widzi drewna w lesie", jednak komentarz przerywa mu Szósty swoim surowym spojrzeniem.

Postacie

Wrogowie

Cytaty

  • Bobo - A bottle of wine? That's all it took?
  • Szósty - It was an expensive bottle.
(tłumaczenie)
  • Bobo - Butelka wina? To wszystko?
  • Szósty - To była droga butelka.

Błędy

  • Na pierwszej stronie widoczne są liczne błędy kolorystyczne z kurtką i t-shirtem Rexa.
  • W całym komiksie, czarne sznurki fezu Bobo są czerwone, a w jednej scenie na stronie 6 są żółte.
  • W scenach od strony 1 do 7, Rex nie posiada rękawiczek.
  • Na ostatnim kadrze piątej strony, strój Bobo jest błędnie pokolorowany podobnie jak ostrza Magna Szóstego.
  • Wszystkie maszyny Rexa stworzone w komiksie, posiadają srebrny kolor, zamiast pomarańczowego.
  • W wielu scenach mankiety Salazara posiadają czerwony kolor.
  • Na ostatniej stronie spodnie Rexa są brązowe.

Ciekawostki

  • Tytuł komiksu po polsku brzmiałby "Drewno w lesie", co odnosi się do powiedzenia "nie widzieć drewna w lesie" (ang. not see the wood for the trees).

Galeria

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki