FANDOM

Wszechświat Bena Tennysona
Ben, Gwen, Kevin y Max en HU.png
Informacje
Mieszkańcy Ludzie
Kosmici
Mutanci
Szczegóły
Debiut Przymierze bohaterów: część 1

Wszechświat Bena Tennysona to nieznany wymiar, w którym odgrywa się fabuła serialu animowanego "Ben 10".

Opis

Według Bena, w jego wszechświecie nikt ze świata Rexa nie istnieje, co świadczy o tym, że jest to nieznany wymiar. Nie wydarzyło tam się żadne zdarzenie podobne do wybuchu nanitów, przez co nie powstało żadne E.V.O. Zamiast tego powstał tam kontakt z istotami z innych planet, nad którymi porządek sprawują hydraulicy - międzygalaktyczni policjanci. Agencja ta w przeciwieństwie do Providence działa potajemnie i nie jest znana w społeczeństwie Ziemi.

Ben w swoimi wymiarze jest znany jako "Ben 10 - największy bohater na świecie", a jego Ultimatrix jest uważany za jedno z najbardziej niebezpiecznych urządzeń we wszechświecie. Hydraulicy posiadają technologię, która pozwala im odsyłać niebezpiecznych kosmitów do Nicości, która łączy się z miejscem, do którego Cezar odesłał Alfę miotaczem próżniowym.

Historia

Un huracan en el cielo!.png

Dziura czasoprzestrzenna do wymiaru Bena

W odcinkach "Przymierze bohaterów: część 1" i "Przymierze bohaterów: część 2" okazało się, że Cezar wysłał niebezpieczny nanit kontrolujący - Alfę do wymiaru, gdzie nikomu nie mógłby zrobić krzywdy. Wymiarem tym okazała się być Nicość, z której nanotechnologia próbowała uciec. Dziura czasoprzestrzenna otworzyła się, a Ben wskoczył w nią za przestępcą jako Gigantozaur. Tym samym wylądował we wszechświecie Rexa, gdzie zaczął z nim walczyć. Po zorientowaniu się co się stało, bohaterowie zaczynają współpracować ze sobą i pokonują przestępce. Tennyson jako Upchuck wraz z nieaktywnym Alfą wskoczył do dziury czasoprzestrzennej stworzonej przez Cezara, tym samym znalazł się z powrotem w swoim mieście.

W komiksie "Bohaterów dwóch", Rex udał się do dziury czasoprzestrzennej za Sforą, która znalazła się we wszechświecie Bena. Zaczęli walczyć z niebezpiecznymi E.V.O., jednak udało im się uciec. Pościg przerwały fanki Tennysona, który postanowił zamienić się kurtką z Salazarem, tym samym płosząc dziewczyny. Chwile później spotkali Gwen i Kevina. Po krótkiej rozmowie udali się w dalszy pościg za wrogiem, których odnaleźli w laboratorium. Okazało się, że Sfora szukała Prometium - pierwiastka pozwalającego podróżować w czasie i służącego do budowy maszyn do podróży w czasie. Gdy wrogowie przegrywali, zmienili naukowca w dinozaura E.V.O. Rex wyleczył człowieka, a Sfora uciekła do swojego wymiaru. Salazar pożegnał się z przyjaciółmi i udał się do domu.

Postacie

Znani mieszkańcy

Znani goście

Znane miejsca

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki