FANDOM

Zakłócacz – urządzenie służące do zakłócania i zagłuszania sygnałów telefonicznych, radiowych, a także strumieni danych.

Wygląd

Zakłócacz jest urządzeniem średnich rozmiarów. Składa się z szarego dysku, na którym umiejscowione są cztery ramiona, każde ustawione prostopadle do siebie. Na końcach ramion znajdują się ciemnoszare owalne płyty, a na łączeniach ramion z dyskami widoczne są podłużne diody, które rozbłyskują jasnym światłem, gdy urządzenie jest aktywne. W centrum podstawy, gdzie ramiona się przecinają, znajduje się mały przycisk aktywujący maszynę.

Użycie

Aby zakłócacz zadziałał i zagłuszył dany sygnał musi zostać umieszczony na transmiterze danych lub na jego głównym panelu sterującym. Następnie należy wcisnąć przycisk w centralnej części urządzenia, który aktywuje maszynę i zagłusza strumienie danych w przekaźniku.

Historia

Generator Rex

Szósty dezaktywuje wieżę

Agent 6 za pomocą zakłócacza przekierowuje sygnał do Holiday

Zakłócacz debiutuje w odcinku "Czarny i biały", gdzie został wykorzystany przez Szóstego do zagłuszenia strumienia danych i sygnałów znajdujących się w jednej z wieży szyfrów w centrali Providence. Za pomocą urządzenia, agent przekierował transmisję danych z wieży do zhakowanego przez dr Holiday komputera w Hive, dzięki czemu kobieta mogła operować wszystkimi kamerami w agencji.

Występy

Generator Rex

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki