FANDOM

Zombie – grupa ludzi, których nanity zostały aktywowane przy kontakcie fizycznym z Peterem Meechumem. Jak się okazało, E.V.O. również mogły zostać „zombie”. Po wyleczeniu Meechuma, wszystkie zainfekowane istoty wróciły do swoich normalnych form.

Opis

Ludzie z uśpionymi nanitami, które aktywowały się po dotknięciu przez Petera Meechuma, stawały się - jak to zgrabnie ujął Rex - zombie. Kontrolę nad zarażonymi objął sam Meechum, który sterował jedynie ciałem i mięśniami ofiar, a nie ich umysłem. Zainfekowana osoba była w pełni świadoma swoich działań, jednak nie potrafiła na nie zareagować, ponieważ była żywą marionetką przywódcy zombie. Po dotknięciu przez Petera, ofiara zostawała pokryta grubą brązową "skórą", rozpowszechniającą się po całym ciele.

Historia

Generator Rex

Teoria strun

Kiedy Van Kleiss i Sfora porwali córkę Petera Meechuma, Sarę Meechum, zmusili naukowca do podjęcia współpracy. Peter, nie mając wyboru zaczął zarażać mieszkańców Nowego Jorku, zamieniając ich w podwładnych zombie. Kleiss chciał wykorzystać zdolność Meechuma do stworzenia armii kontrolowanych żołnierzy. Dodatkowo, władca Abysji mógł chcieć, by Peter zamienił również w zombie Rexa.

W ciągu 8 godzin Peter zdołał zamienić 11 milionów ludzi w swoje marionetki i pomimo ogromnych starań ze strony Providence, które chciało go powstrzymać, nie poddał się i kontynuował swoje zadanie. Zespół, w skład którego wchodził Szósty, Rex i Bobo zostali wysłani na Manhattan, aby wyleczyć przywódcę zombie i zakończyć spowodowany przez niego chaos, jednak horda zombie skutecznie odciągnęła agentów od swojego lidera. Wiedząc, że gra toczy się o życie Sary, Meechum odmówił wyleczenia i razem ze swoją armią udał się na Most Brookliński.

Providence było gotowe na przybycie zombie i ich przywódcy na most, dlatego też z rozkazu Białego Rycerza żołnierze umieścili tam bombę wybielającą, która miała zabić Meechuma i jego podwładnych. Rexowi udało się przekonać Petera, by pozwolił się wyleczyć, obiecując, że uratuje jego córkę z rąk Van Kleissa. Kiedy Peter został uzdrowiony, wszystkie jego ofiary również wróciły do normy, a bomba została rozbrojona tuż przed eksplozją.

Występy

Generator Rex

Sezon 1

Ciekawostki

  • Początkowo Providence myślało, że Peter potrafił zamieniać w zombie jedynie ludzi, jednak okazało się, że naukowiec mógł zniewalać również E.V.O., co pokazał, gdy zainfekował Bobo, czy Łupniołapę Rexa.
v e d Lista wrogów z Generatora Rexa
Główni wrogowie
Drugoplanowi wrogowie
Pozostali

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki