FANDOM

Zoo pupilków
L0170
Informacje
Mieszkańcy Różne E.V.O.
Typ Sztuczny ekosystem
Szczegóły
Debiut Dzień, który wszystko zmienił

Zoo pupilków jest pomieszczeniem w centrali Providence, w którym mieszkają różne E.V.O. rośliny i zwierzęta.

Opis

Zoo Pupilków jest wielkim pomieszczeniem mieszczącym się w centrali Providence. Większą część Zoo zajmują tereny leśne, w których żyją rośliny E.V.O. i różne zwierzęta E.V.O. Zoo Pupilków funkcjonuje jak samowystarczalny ekosystem i istnieje od pierwszych dni Providence, a w użyciu było jeszcze przed pełnym powstaniem organizacji. Zdecydowana większość E.V.O. w Zoo jest nieszkodliwa, jednak są wyjątki - mutanty uważane za niebezpieczne, zamykane są w pomieszczeniu zwanym Dziuplą.

W centrum pomieszczenia umiejscowiona jest wieża badawcza, w której eksperymenty przeprowadza grupa wykwalifikowanych naukowców z doktor Holiday na czele. Po przeciwnej stronie znajduje się konstrukcja, która dostarcza do środowiska w Zoo czystą wodę, a w głębi dżungli wybudowany jest magazyn, w którym poskramiacze E.V.O. przetrzymują swoją broń, między innymi paralizatory i karabiny usypiające. Całe Zoo pupilków jest wysoce zabezpieczone przed ewentualnymi ucieczkami mutantów. Może zostać zamknięte od środka i odłączone od reszty siedziby w razie konieczności.

Kiedy Czarny Rycerz przejęła kontrolę w Providence, wszystkie E.V.O. w Zoo zostały poddane kontroli umysłu i założono im obroże, które tłumiły ich moce, a także diametralnie zmieniały ich zachowanie. Po odzyskaniu przez Białego Rycerza stanowiska lidera, Zoo zostało prawdopodobnie zamknięte z powodu skutków światowego leczenia.

Postacie

Znani mieszkańcy

Znani goście

Znane miejsca

  • Dziupla - miejsce, w którym przetrzymywane są niebezpieczne E.V.O.
  • Las - obszar zalesiony Zoo, w którym żyją różne E.V.O., zarówno roślinne, jak i zwierzęce.
  • Jezioro - wielki zbiornik wodny, w którym żyje Mel i inne wodne E.V.O.
  • Magazyn broni - miejsce, w którym przechowywane są urządzenia, którymi poskramia się dzikie, lub niebezpieczne E.V.O.
  • Wieża badawcza - wielka konstrukcja w centrum Zoo, w której znajduje się laboratorium z wieloma urządzeniami badawczymi. Wieża może obniżać wysokość, na której znajduje się laboratorium, lub podwyższać w zależności od danej sytuacji.
  • Wodospad - konstrukcja, która dostarcza do jeziora czystą, świeżą wodę. Znajduje się naprzeciw wieży badawczej.

Ciekawostki

  • Czasami Rex wykonuje ćwiczenia w Zoo pupilków, które polegają na odstresowaniu się podczas jazdy na Rexotocyklu, lub lotu Plecolotem.
  • Zoo pupilków jest lokacją, w której odbywa się trening w grze "FusionFall".

Zobacz też

Zobacz inne wiki!

Losowa wiki